Теорія і методика професійної освіти

Теорія і методика професійної освіти : навч. посібник / [авт. кол.: З. Н. Курлянд та ін.] ; за ред. З. Н. Курлянд. –– К. : Знання, 2012. –– 390 с.
У навчальному посібнику розкриваються наукові засади, мета, завдання і принципи професійної освіти, особливості педагогічного процесу у професійній школі різних ступенів (ПТУ, коледжі, технікуми, ВНЗ), що забезпечують як середню фундаментальну професійну підготовку, так і підготовку фахівців вищої кваліфікації. Розглядаються принципи, методи, форми організації навчання у професійно-технічних навчальних закладах, професійних коледжах, училищах, а також у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації; особливості організації самостійної роботи учнів і студентів у таких закладах; методика викладання предметів професійно-технічного циклу, методи педагогічних досліджень із проблем професійної підготовки спеціалістів.
Посібник призначений для студентів, магістрантів, аспірантів та викладачів вищих професійних навчальних закладів.
Теорія і методика виховання

Омеляненко, Віталій Лукич. Теорія і методика виховання : навч. посібник / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський. –– К. : Знання, 2008. –– 415 с. –– (Навчально-методичний комплекс з педагогіки).
Спираючись на досягнення сучасної науки, зокрема педагогіки, психології, соціології, філософії, автори посібника розкривають найважливіші теоретичні й методичні проблеми сучасної виховної роботи з учнівською молоддю. Розкрито сутність, місце й роль педагогіки в життєдіяльності сучасного суспільства, принципи, методи і засоби виховання молодого покоління, шляхи досягнення виховної мети. Значна увага приділена надбанням української народної педагогіки, релігійної педагогіки, питанням формування взаємовідносин особистості у колективі, педагогічним засадам оптимізації спілкування.
Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також вчителям, батькам, усім, кого цікавлять проблеми виховання.
Філософія і методологія розвитку вищої освіти України в контексті євроінтеграційних процесів

Філософія і методологія розвитку вищої освіти України в контексті євроінтеграційних процесів : монографія / [авт. кол.: В. Андрущенко та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. –– К. : Пед. думка, 2011. –– 318 с.
Колективна монографія присвячена актуальним проблемам вищої школи в контексті сучасної філософії освіти. Розглянуто основні парадигми розвитку вищої освіти, місце і роль університету в умовах суспільних викликів. Аналізуються методологічні орієнтири сучасної філософії освіти, евристичний потенціал конструкту суспільства знань, актуальні питання зарубіжної філософії освіти. Особлива увага приділяється проблемі інтеграційних тенденцій в освітньому просторі. Осмислюється теоретичний і практичний досвід впровадження ідей Болонського процесу у систему вищої освіти України.
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів, а також управлінців і всіх зацікавлених у підвищенні якості національної вищої освіти та її соціальної ролі.