
Бєляєва, Світлана Яківна. Дитячі негаразди. Лікуємо любов’ю / Світлана Бєляєва. –– К. : Ред. загальнопед. газ., 2013. –– 109 с. –– (Бібліотека «Шкільного світу» : прил. к газ. «Соціальний педагог. Бібліотека» ; № 1, січень 2013).
Як бути справжнім другом для своєї дитини? Як уберегти її від узалежнення? Як подолати «важкий» характер підлітка? Порадить і допоможе саме ця книжка. Видання вміщує думки і знання, які автор багато разів застосовувала під час практичної психологічної допомоги, психологічного консультування батьків і вчителів, під час терапії узалежнених та співузалежнених осіб, у роботі з «кризовими» клієнтами. Багато викладених тут знань автор зуміла застосувати і до власного життя та родини.
Матеріалами цієї книжки можна скористатися при підготовці батьківських зборів, бесід зі старшокласниками, батьками підлітків. Пропоновані матеріали можуть бути цікавими та корисними для педагогів, психологів, соціальних педагогів, студентів, інтереси яких зосереджені на вирішенні проблем дитинства, батьків та всіх, хто хотів би зрозуміти причини своїх і дитячих житейських негараздів.

Большакова, Анастасія Миколаївна. Психологія особистісної реалізованості суб’єкта життєвого шляху : монографія / А. М. Большакова ; Класич . приват . ун-т. –– Запоріжжя : КПУ, 2011. –– 311 с. : табл.
Монографію присвячено теоретичному та емпіричному обґрунтуванню концепції особистісної реалізованості суб’єкта життєвого шляху. Особистісну реалізованість визначено як психічний образ, у якому відображено суб’єктивно незадовільну оцінку результатів, перебігу та перспектив реалізації особистісного потенціалу людини. Доведено існування цього феномену як психічної реальності, визначено ряд його емпіричних індикаторів і особистісних корелятів досліджено вікову динаміку, створено надійну та валідну методику психологічної діагностики.
Для психологів, педагогів, викладачів та студентів вищих психологічних педагогічних навчальних закладів.

Бондаровська, Валентина Матвіївна. Діти як психологічне дзеркало сім’ї та суспільства / Валентина Бондаровська . –– К. : Ред. загальнопед . газ., 2012. –– 119 с. –– (Бібліотека «Шкільного світу» : прил . к газ. «Соціальний педагог. Бібліотека» ; № 12, грудень 2012).
Вибудувати гармонійні стосунки батьків та дітей, старшого та молодшого поколінь у всі часи було непросто. Пропоноване видання – це спроба авторки окреслити найгостріші грані цих взаємин. До вашої уваги роздуми та поради відомого психолога про те, як уникнути життєвих травм.
Пропоновані матеріали можуть бути цікавими та корисними для педагогів, психологів, соціальних педагогів, студентів, інтереси яких зосереджені на вирішенні проблем дитинства, батьків та всіх, хто хотів би зрозуміти причини своїх і дитячих житейських негараздів.

Конопляста, Світлана Юріївна. Логопсихологія : навч . посібник / С. Ю, Конопляста, Т. В. Сак ; за ред. М. К. Шеремет. –– К. : Знання, 2010. –– 293 с.
У посібнику розкриваються науково-теоретичні та методологічні засади логопсихології як самостійної галузі спеціальної психології з урахуванням сучасних досягнень психолінгвістики, нейропсихології, спеціальної психології, логопедії. Обґрунтовуються закономірності психічного розвитку нормальної дитини і дитини, яка має патологію. Розглядається структура розвитку дитини з порушеннями мовлення, аналізується систематика порушень мовленнєвого розвитку з урахуванням сучасних класифікацій мовленнєвих розладів. Наводяться практичні моделі психокорекційної допомоги дітям з різними формами мовленнєвих порушень.
Розраховано на студентів дефектологічних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, а також логопедів-практиків, спеціальних психологів, корекційних педагогів та інших фахівців відповідного профілю.

Максименко, Сергій Дмитрович. Експериментальна психологія : підруч . для студ . вищ . навч . закл . / С. Д. Максименко, Е. Л. Носенко ; М-во освіти і науки України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. –– К. : Центр учб . л-ри, 2008. –– 359 с.
Підручник містить матеріали стандартного курсу «Експериментальна психологія» для психологічних факультетів університетів. У ньому викладено методологічні засади психологічного дослідження, етапи становлення експериментального методу в психології, наведена класифікація і характеристика емпіричних методів психологічних досліджень, проаналізовані три основні дослідницькі парадигми – дескриптивна, кореляційна, маніпулятивна . Детально розглянуті процедура й організація психологічного експерименту, джерела виникнення і способи контролю змінних, схеми основних експериментальних і квазіекспериментальних планів. Стисло подано методи досліджень у традиційних галузях експериментальної психології. У заключній главі першої частини підручника викладено експериментальне дослідження української студентки з оригінальної проблематики, яка і ще не була предметом дослідження у вітчизняній психології.
Підручник призначений для студентів і викладачів психологічних факультетів, а також для всіх, хто цікавиться методами психологічного дослідження.

Харцій, Олена Миколаївна. Візуальна психодіагностика : навч . посіб. для студ . вищ . навч . закл . : (модул . варіант) / О. М. Харцій . –– Львів : Магнолія 2006, 2012. –– 223 с. –– (Вища освіта в Україні).
В навчальному посібнику розкрито систему знань про візуальну психодіагностику як науку, визначено рівень знань, умінь та павичок, які потрібні спеціалістам для успішного вирішення проблем під час ділового спілкування, пізнання ділового партнера.
Навчальний матеріал викладено за модульним принципом. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Може бути використаний вченими, аспірантами, фахівцями у сфері управління персоналом.