Державне управління

Дєгтяр , Андрій Олегович. Прийняття державно-управлінських рішень у соціальній сфері: монографія / А. О. Дєгтяр , О. А. Дєгтяр . — Х. : С.А.М., 2014. — 250 с.
У монографії досліджено концептуальні методологічні підходи до прийняття державно-управлінських рішень у соціальній сфері, узагальнено етапи процесу прийняття державно-управлінських рішень у соціальній сфері. Обґрунтовано місце і роль інформації у забезпеченні ефективного державного управління соціальною сферою.
Економічні науки

Успешные продажи: метод. п особие для продавца / Корпорация Microsoft . — [Б.м. : Б.и.], 2007. — 55 с.
Продажа – это процесс, который имеет начало и конец, некую длительность и несколько стадий. Цель пособия – сфокусироваться на некоторых вопросах, которые вызывают наибольшие затруднения. Все примеры и рекомендации будут построены вокруг продаж ПО Microsoft .
Туризм

Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів: навч . посіб. для студ . вищ . навч . закл . / Л. О. Радченко [та ін.]. — Х. : Світ книг, 2012. — 287 с.
У навчальному посібнику викладена характеристика організації обслуговування іноземних туристів в закладах ресторанного господарства. Наведений детальний опис процесів обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства при здійсненні обслуговування іноземних туристів. Значна увага приділена особливостям обслуговування в готельно-туристичних комплексах.

Туристичний імідж регіону: монографія / [авт.: Байназаров А. М. та ін.] ; за ред. А. Ю. Парфіненка ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харк . нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна . — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна , 2011. — 311 с.
У монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування регіональної економіки ексклюзивності . Основну увагу зосереджено на обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики та великого міжнародного досвіду.