Інтелектуальна влaсність

Шемаєва Ганна Василівна. Інтелектуальна власність : конспект лекцій для студ . вищ . навч . закл . за напрямом підготовки « Культура » та « Мистецтво » / Г.В. Шемаєва . — Харків : ХДАК, 2014. — 267 с.
Навчальне видання підготовлено з урахуванням вимог кредитно-модульної системи за програмою навчальної дисципліни «Інтелектуальна власність». Кожна тема містить короткий виклад основних теоретичних положень, перелік питань, що обов’язкові для вивчення і підсумкового контролю знань. Використано сучасні вітчизняні та іноземні джерела, передовий досвід з інтелектуальної власності, діюче законодавство.
Історія. Історичні науки

Розовик Олеся Дмитрівна. Жінки в громадсько-політичному та соціально-культурному житті УСРР (1920-ті роки) : [монографія] / Олеся Розовик. — Вінниця : Нілан-ЛТД , 2014. — 453 с.
У монографії на широкій джерельній базі, у тому числі на маловивчених архівних документах, розкрито розробку радянськими органами влади УСРР законодавства щодо зрівняння політичних, соціальних, культурно-освітніх прав жінок з чоловіками. Показано діяльність державних органів влади та громадських організацій, спрямовану на залучення жінок до вирішення соціально-економічних завдань та участі їх в культурно-освітніх перетвореннях, які проходили в республіці у 1920-х рр.

Бубка Сергій Назарович. Київ – 1913. Перша Російська Олімпіада / [Бубка С. Н., Булатова М. М.]. — Київ : Олімп. літ., 2013. — 231 с.
У цій книжці глибоко і всебічно висвітлені дві знакові події вітчизняної історії,які відбулися 100 років назад, – проведення в місті Києві 1913 року потужної Всеросійської виставки і приуроченої до неї Першої Російської Олімпіади (яка не втратила при цьому своєї самостійної ролі).

Коцур Анатолій Петрович. Сучасний молодіжний рух в Україні (1980-2011): історіографія : монографія / А. П. Коцур , І. В. Близнюк ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Київ : Київ. ун-т, 2013. — 190 с.
Розглянуто та охарактеризовано сформовані уявлення щодо хронологічних та ідейних витоків молодіжного руху в Україні, спроби науковців періодизувати становлення руху. Проаналізовано стан вивчення питання диференціації молодіжних організацій та об'єднань. Уперше синхронно переосмислено в історіографічному розумінні історію становлення різноманітних за ідеологічними, політичними, культурними уподобаннями організацій протягом окремо взятого періоду.

Дешко Лариса Олегівна. Основа. Каразіни : зб. ст. / Лариса Дешко . — Київ : Андрощук П. С., 2014. — 175 с.
У книжці зібрано статті про В. Н. Каразіна та його родину. Вперше опубліковано понад 100 старовинних світлин з архівів родин Каразіних , Геращінків , Дешків , Панасюків , Коровиченків .

Зборовец Ипполит Васильевич. Александра Монтвид в Харьковском институте благородных девиц : монография / И. В. Зборовец. — Харьков : Форт, 2015. — 138 с.
Александра Станиславовна Монтвид-Шабельская (1843-1921) – литератор и общественный деятель 80-90 гг. XIX века, автор воспоминаний о годах учебы в Харьковском институте благородных девиц . Мемуарная проза А.С. Шабельской интересна не только описанием нравов женских институтов середины XIX века. Автор дает в ней развернутое представление о системе воспитания и обучения юных дворянок, акцентирует положительный опыт школы своего времени.

Освоение подземного пространства Харьковщины : материалы V науч.-практ . конф . / Харьк . обл. благотвор . фонд содействия ист.-культ . исслед . « Дети подземелья» ; под. общ. ред.: А. Г. Ковалева, И. Н. Денисенко ; отв. с екретарь М. А. Грабар. — Харьков : Авантаж, 2014. — 56 с.
В сборнике представлены исследования харьковских и не только спелестологов и диггеров посвященные подземельям Слобожанщины , Украины и дальнего зарубежья.
Економіка. Економічні науки

Свидрук Ірена Ігорівна. Креативний менеджмент : навч . посібник / І. І. Свидрук ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Вищ . навч . закл . Укоопспілки Львів. комерц . акад. — Київ : Центр учб . л-ри, 2012. — 223 с.
У посібнику висвітлено засади управління креативними процесами на підприємствах. Розглядаються теоретичні аспекти і шляхи практичного застосування знань в галузі креативного менеджменту.

Маркетинг технічних інновацій : навч . посібник / М. К. Сукач [та ін.]. — Київ : Ліра-К, 2013. — 412 с.
Викладено джерела, сутність та структура інноваційного процесу. Розглянуто питання інформаційного забезпечення інновацій, захисту і ліцензування об ’ єктів інтелектуальної власності, основні засади трансферу технологій. Наведено концепцію та принципи маркетингової діяльності в інноваційному середовищі. Зазначено основні функції та завдання маркетингу інновацій у науковій і виробничій сферах.

Палеха Юрій Іванович. Менеджмент персоналу : навч . посібник / Ю. І. Палеха ; М-во освіти і науки України. — 2-ге вид., випр. — Київ : Ліра-К, 2014. — 335 с.
Мета посібника – розкрити суть основних категорій кадрового менеджменту, розглянуто роботу з кадрами як систему і пояснити кожну її складову. Викладений матеріал допоможе студентам детальніше з ’ ясувати особливості сучасного процесу управління персоналом, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації.

Тєлєтов Олександр Сергійович. Рекламний менеджмент : підручник / О. С. Тєлєтов . — 2-ге вид., випр. — Суми : Унів . кн., 2015. — 366 с.
У підручнику викладені положення, що розкривають сутність завдань рекламного процесу, які доводиться розв'язувати маркетологам, менеджерам, рекламістам на всіх етапах цього процесу - від ідеї створення реклами до визначення її ефективності за результатами реагування цільової аудиторії. Містить багато прикладів з практики подання рекламних звернень і проведення рекламних кампаній в Україні та за її межами.

Березін Олександр Вікторович. Стратегія підприємництва : навч . посібник / О. В. Березін , М. Г. Безпарточний . — Київ : Ліра-К, 2010. — 222 с.
У посібнику розглядаються теоретико-методологічні та практичні засади опрацювання та реалізації стратегій підприємств. З урахуванням думок українських та зарубіжних авторів, вивчення стану господарювання підприємств різних сфер національної економіки авторами висвітлено концепції та поняття стратегії, формування місії та цілей підприємства, оцінювання зовнішнього середовища та його впливу на можливості реалізації стратегій...

Чурсіна Людмила Андріївна. Сертифікація персоналу : навч . посібник / Л. А. Чурсіна, Ю. В. Березовський, Г. А. Тіхосова . — Київ : Ліра-К, 2014. — 314 с.
Посібник максимально адаптований до вимог програми курсу. Розглядаються теоретичні основи управління персоналом, організації роботи з персоналом. місце персоналу в системі управління якістю, атестації, сертифікації та оцінки якості персоналу з урахуванням вітчизняного й зарубіжного досвіду.
Реклама та зв'язки з громадськістю

Примак Тетяна Олександрівна. PR для менеджерів і маркетологів : навч . посібник / Т. О. Примак . — Київ : Центр учб . л-ри, 2013. — 201 с.
Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері PR: "З чого починати?", "Як з допомогою PR сформувати гідне інформаційне поле компанії?", "Як спланувати і організувати PR-діяльність на підприємстві?", "Які документи підготувати і як їх правильно оформити?", "Які напрями в PR-діяльності слід вважати пріоритетними?", "Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?" .

Климанська Лариса Дмитрівна. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації : навч . посібник / Л. Д. Климанська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т «Львів. Політехніка». — Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. — 161 с.
Розглянуто історію розвитку та роль зв’язків з громадськістю в сучасному суспільстві. Описано шляхи формування громадської думки, завдання PR-спеціаліста у роботі з громадськістю.

Гринберг Татьяна Эдуардовна. Коммуникационная концепция связей с общественностью: модели, технологии, синергетический эффект : [монография] / Т. Э. Гринберг. — М. : МГУ, 2012. — 323 с.
Монография посвящена анализу связей с общественностью как коммуникационной системы, регулирующей социальную деятельность. Коммуникационные процессы в связях с общественностью рассмотрены с позиций синергетики, проанализирована взаимосвязь массовых и корпоративных коммуникаций в паблик рилейшнз . Рассмотрен потенциал коммуникационных технологий связей с общественностью применительно к информационному обществу, место и роль системы связей с общественностью в современной медиасистеме .

Ягодкина Марьяна Валериевна. Реклама в коммуникационном процессе : учеб.-метод . пособие / М. В. Ягодкина, А. П. Иванова, М. М. Сластушинская . — СПб. : Питер, 2014. — 302 с.
Учебное пособие включает необходимую для будущих рекламистов информацию о национальных особенностях российского рекламного рынка, об истории развития искусства рекламы, особенностях цветового и звукового оформления рекламных сообщений.

Реклама в пам’яті культур. Кн. 1. Креатив стародавніх цивілізацій / [кол . авт.: П. Ю. Саух та ін.]. — Київ : Альтерпрес , 2013. — 423 с.
Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструментарій ринкової економіки.
Соціологія. Соціальні науки

Дебрэ Режи . Введение в медиологию / Режи Дебрэ ; [пер. с фр. Б. М. Скуратова]. — М. : Праксис , 2009. — 362 с.
Режи Дебрэ – известный французский политический теоретик левой ориентации. В 1990 г. он предложил термин "медиология " для обозначения нового учения о средствах передачи знания и традиций, т.е. культурных благ. В работе, Дебре , опираясь на достижения современной французской философской и социально-научной мысли, предлагает широкий спектр новых понятий и подходов, призванных объяснить процессы коммуникации, происходящие в современном мире.

Палеха Юрій Іванович. Документально-інформаційні комунікації : навч . посібник / Ю. І. Палеха , Н. В. Мурейко , О. Г. Оксіюк . — Київ : Ліра-К, 2014. — 382 с.
У посібнику всебічно розкриваються питання побудови документально-інформаційних комунікацій. Соціальна комунікація подана з одного боку, як складова існування людства, а з іншого – як основа обміну документальною інформацією. Проаналізовано соціальні інститути, розкрито документаційне забезпечення організації масової, в тому числі рекламної комунікації. Окремо проаналізовано структуру документально-інформаційної наукової та політичної комунікації.

Палеха Юрій Іванович. Документування в підприємницькій сфері (зі зразками сучасних документів) : навч . посібник / Юрій Палеха . — Вид. друге, стер. — Київ : Ліра-К, 2014. — 59 с.
У посібнику в документознавчому контексті розкриваються питання документаційного забезпечення функціонування підприємницьких структур. Наведені зразки оформлення документів щодо створення суб'єктів господарювання, документування договірних відносин, проведення обліково-фінансових та банківських операцій.

Палеха Юрій Іванович. Кадрове діловодство (зі зразками сучасних ділових паперів) : навч . посібник / Юрій Палеха ; М-во освіти і науки України. — Вид. 5-е, перероб. і допов . — Київ : Ліра-К, 2014. — 476 с.
У посібнику всебічно розкриваються питання організації документаційного забезпечення кадрового менеджменту. Наведені зразки оформлення основних документів з роботи з персоналом. Детально описані технологія, порядок роботи з документами, організація контролю за їх виконанням, систематизація та збереження документів.

Гриффин Эм . Коммуникация: теории и практики : пер. с англ. / Эм Гриффин ; [науч . ред. А. А. Киселева]. — Харьков : Гуманитар . Центр : Науменко А. А., 2015. — 686 с.
Автору удалось собрать воедино все базовые теории коммуникации, сгруппировав их по уровням: теории межличностной, групповой, публичной, массовой и кросс-культурной коммуникации. Всего в книге представлена 31 теория.

Кислый Александр. Система начал, трансформаций и завершения истории (Аннигиляция человека, истории, культуры) / Александр Кислый ; Крым. фил. Ин-та археологии НАН Украины, Ин-т экономики НАН Украины, Ин-т социологии, психологии и упр. Нац . пед . ун-та им. М. П. Драгоманова . — Киев : Скиф, 2013. — 370 с.
Автор, используя новейшие достижения археологии и истории в целом, экономики, философии, социологии, максимально связывает в целостную модель исследование воспроизводства человека и воспроизводства жизни в самом широком понимании терминов.

Управлінське документування : підручник / [за заг . ред. Палехи Ю. І.]. — Київ : Ліра-К, 2015. — 366 с.
У підручнику комплексно висвітлено питання документаційного забезпечення сучасного управління з урахуванням вимог нових законів, інструкцій та стандартів, новітніх тенденцій розвитку діловодства, яке подано як результат розвитку і самовдосконалення цілісної комунікативної системи, як вияв потреби об'єкта управління у вищому рівні впорядкування, як культура операційної управлінської технології.

Управлінський консалтинг : підручник / Безкровний М. Ф. [та ін.]. — Київ : Ліра-К, 2015. — 335 с.
У підручнику розглядається розвиток управлінського консалтингу в світі та його становлення в Україні. Надається характеристика основних видів консалтингових послуг, маркетингових досліджень та професіоналізму у консультуванні.

Холод Олександр Михайлович. Методологія досліджень соціальних комунікацій : підручник / Олександр Холод ; М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Ін-т журналістики і міжнар . відносин. — Львів : ПАІС, 2014. — 178 с.
У підручнику розглянуто методологію наукового пізнання, методи емпіричного дослідження та методи теоретичного дослідження, загальні методи і загальнонаукові методи.

Шик Зигфрид . Коммуникация и пиар в организации / Зигфрид Шик ; [науч . ред. Киселевой А. А. ; пер. с нем. С. С. Димитрова]. — Харьков : Гуманитар . Центр, 2012. — 262 с.
Коммуникация – это основа социального взаимодействия. Как будет протекать краткосрочное и долгосрочное развитие организаций, и как это повлияет на роль и задачи отдела внутриорганизационной коммуникации в будущем? Ответы на этот, а также на целый ряд других вопросов читатель сможет найти в этой книге…