Історія. Краєзнавство

Світлична В. В. Історія України : навч. посіб. / В. В. Світлична. — 9-те вид., допов. — Київ : Каравела, 2019. — 407 с.
Огляд історії України подано з позицій сучасної концепції вітчизняної історії відповідно до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Вправи до кожного розділу дають можливість здійснювати самооцінювання та самоконтроль у процесі навчання. Запропоновано методичні рекомендації щодо організації індивідуальної роботи студентів.

Десятничук І. О. Історія південних і західних слов'ян від найдавніших часів до кінця XVIII століття : навч . посіб. / Ігор Десятничук ; Рівнен . держ . гуманітар . ун-т, Іст.-соціол . ф-т , Каф. всесвіт. історії. — Київ : Кондор, 2018. — 154 с.
У посібнику висвітлено історію становлення та розвитку південної та західної гілок слов'ян. Показано особливості політичної, соціально-економічної та етнокультурної історії поляків, чехів, сербів, хорватів, словенців, болгар та вкорінення традиційних суспільних структур. Особливу увагу приділено процесам державотворення, ролі слов'янських держав на міжнародній арені, внеску слов'янських народів до скарбниці європейської та світової культури.

Кузьма-Качур М. І. Основи краєзнавства : навч. посіб. / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват ; М-во освіти і науки України, Мукач. держ. ун-т. — Київ : Ліра-К, 2019. — 255 с.
У посібнику розкрито науково-теоретичні засади краєзнавства, форми, методи та засоби краєзнавчої роботи у початковій школі, що допоможе студентам збагатити когнітивну складову загальної професійної підготовки та застосовувати здобуті знання під час практик й у професійній діяльності.

Воронов В . Я . Откуда есть пошла Мерефа... Vіta Incognita Ивана Сирка . Под перначом и булавой / В. Я. Воронов. — Мерефа : Мадрид, 2019. — 271 с.
Иван Дмитриевич Сирко – национальный герой Украины, более полувека участвовавший в боях и сражениях в бурном и трагическом XVII веке. О его боевых делах написаны десятки научных исследований, записей современников, художественных произведений, фантастических измышлений. Но вот как формировался, рос и мужал Иван Сирко ? Об этом и есть эта книга.

Тріпутіна Н. П. У двобої з небуттям: комунальне господарство Харкова у роки Другої світової війни / Наталія Тріпутіна ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. — Харків : Дім Реклами, 2019. — 227 с. — 75-річчю звільнення Харкова від нацистської окупації присвячується...
В історичній розвідці розглянуто основні сфери життєдіяльності Харкова часів радянсько-німецької війни 1941-1945 рр. та його повоєнного відродження. У центрі уваги стоїть місто як органічне поєднання і взаємодія матеріальних складових (зокрема, комунальної інфраструктури) та життя його мешканців.

Колабава І. Н. Нумізматыка : вучэб.-метад. комплекс / І. Н. Колабава ; М-ва культуры Рэсп. Беларусь, Установа адукацыї "Беларус. дзярж. ун-т культуры і мастацтвау. — Мінск : БДУКМ, 2018. — 169 с.
Нумізматыка разглядаецца як дысцыпліна, якая вывучае грашова-вагавыя і манетныя сістэмы, грашовае абарачэнне, тэхніку манетнай вытворчасці, працэсы скарбаутварэнняу. Вучэбна-метадычны комплекс накіраваны на вывучэнне асноу гісторыі грашовага абарачэння на тэрыторыі Беларусі і змяшчае лекцыі, трэніровачныя матэрыялы для самастойнай работы, кантрольныя тэсты, прызначаныя для авалодання, замацавання тэарэтычнага матэрыялу курса і удасканалення уменняу скарыстоуваць атрыманыя веды на практыцы, пытанні да экзамену.
Економічні науки

HR-менеджмент у публічному управлінні : навч . посіб. / Руденко О. М. [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Чернігів. нац. технол . ун-т. — Київ : Кондор, 2019. — 122 с.
У навчальному посібнику розглядаються питання, що мають ключове значення для фахівців системи управління організацією та управління персоналом: теорія управління людськими ресурсами, методологія управління персоналом і формування системи управління персоналом, стратегічне управління персоналом і планування кадрової роботи в організації, технологія управління персоналом і його розвитком, а також питання управління поведінкою персоналу організації та оцінки результатів його діяльності.

Музиченко А. С. Інвестиційна діяльність в Україні. Проблеми регулювання : навч. посіб. / Музиченко А. С. — Київ : Кондор, 2015. — 405 с.
У посібнику розкрито роль держави в регулюванні економіки. Обґрунтовані необхідність і функції держави в регулюванні інвестиційних процесів, визначені цілі, принципи і засоби державного регулювання інвестиційної діяльності та розроблена загальна схема регулювання. Головна увага приділена засобам спрямування державної економічної політики на посилення інвестиційної діяльності та визначення шляхів її активізації в реальний сектор економіки.

Інвестиційний менеджмент : навч . посіб. / Ткаленко Н. В. [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Чернігів. нац. технол . ун-т. — Київ : Кондор, 2016. — 231 с.
У навчальному посібнику розглянуті питання управління інвестиційною діяльністю підприємств, оцінки ефективності інвестиційних, інноваційних проектів, формування портфелів фінансових інструментів і реальних інвестиційних проектів, у посібнику представлено приклади розв'язання задач з відповідними поясненнями і коментарями, завдання для самостійного вирішення.

Кривов'язюк І. В. Інноваційна економіка : навч . посіб. / І. В. Кривов'язюк ; М-во освіти і науки України, Луцьк. нац. тех. ун-т. — Київ : Кондор, 2016. — 383 с.
Навчальний посібник розкриває сутність та проблеми розвитку інноваційної економіки. Визначено структурні елементи національної інноваційної системи та їх взаємодію. Виокремлено технологічні та інноваційні пріоритети розвитку інноваційної економіки. Розкрито місце інтелектуальної власності в системі інноваційної економіки. Встановлено особливості розвитку нової економіки. Окреслено сучасний механізм трансферу технологій. Охарактеризовано роль корпоративних структур в розвитку інноваційної діяльності. Узагальнено особливості управління інноваційним розвитком економіки.

Батченко Л. В. Бізнес-комунікації в міжнародному менеджменті : навч. посіб. / Л. В. Батченко, І. С. Бондар, В. А. Русавська ; М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — Київ : Ліра-К, 2019. — 303 с.
Структура посібника охоплює актуальні проблеми бізнесу, аналіз яких дасть змогу комплексно підійти до розуміння і усвідомлення найефективніших методик, методів та інструментів формування та функціонування бізнес-комунікацій у сфері міжнародного менеджменту. Ознайомлення з кращими європейськими бізнес-практиками дозволяють передбачити недостатність системи бізнес-комунікацій і врахувати недоліки в діяльності.

Косач І. А. Ділове адміністрування: менеджмент організацій та управління змінами : навч. посіб. / І. А. Косач, Л. С. Ладонько, І. В. Калінько ; М-во освіти і науки України, Чернігів. держ. ін-т економіки і упр. — Київ : Кондор, 2016. — 216 с.
У навчальному посібнику наведено основні принципи організації та управління на підприємствах, підходи та технології з управління змінами на підприємстві в сучасних економічних умовах. Подано поняття організаційного механізму менеджменту організацій, розкрито питання організаційного розвитку підприємства та готовності до змін. Запропоновано класифікацію змін, методи та правила впровадження організаційних змін, етапи подолання опору змінам на підприємствах та в організаціях.

Бойчик І. М. Економіка підприємства : підручник / Ірина Бойчик . — Київ : Кондор, 2016. — 377 с.
У підручнику розкриті питання механізму створення, функціонування та ліквідації підприємств. Ґрунтовно висвітлені засади та організаційно-правові форми існування бізнесу в Україні. Значна увага приділена питанням управління підприємством, планування його діяльності, формування та ефективного використання усіх видів ресурсів, техніко-технологічної бази підприємства та організації виробництва.

Управління конкурентоспроможністю підприємств : підручник / [авт.: П'ятницька Г. Т. та ін.] ; за заг. ред. Г. Т. П'ятницької. — Київ : Кондор, 2017. — 696 с.
У підручнику розкрито сутність конкуренції і конкурентоспроможності, представлено методики оцінки конкурентоспроможності; систематизовано наукові підходи та принципи управління конкурентоспроможністю. Показано шляхи виходу на міжнародні ринки та узагальнено рекомендації щодо їх застосування. Представлено основні положення щодо конкурентної політики та фінансової підтримки конкурентоспроможності. Основне місце у підручнику займає характеристика та аналіз конкуренції, конкурентоспроможності у галузях/видах економічної діяльності.

Самокиш О. В. Креативний менеджмент : навч . посіб. / О. В. Самокиш . — Київ : Кондор, 2018. — 202 с.
У начальному посібнику висвітлено засади креативізації менеджменту організації. Розглядаються теоретичні аспекти і практичне застосування знань з креативного менеджменту, розкрите сутність креативності та креативного менеджменту. Наведене широкий інструментарій і прийоми психологічної активізації мислення і генерування ідей, особливості функціонування команд і управління креативною організацією.

Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч . посіб. / Л. В. Балабанова , В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец . нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського , Ін-т економіки і упр ., Каф. маркетинг. менедженту . — Київ : Центр учб . літ., 2019 . — 611 с.
Робота з представленим навчальним посібником ставить своєю метою місію забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. — Київ : Центр учб. літ., 2019. — 251 с.
У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.

Олексенко Л. В . Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. — Київ : Ліра-К, 2018. — 467 с.
Навчальний посібник присвячено теорії, методології дослідження, вдосконаленню управління політикою розподілу на основі маркетингу в сучасних умовах розвитку України. Висвітлено теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілу продукції підприємств. Розглядаються основні поняття видів та форм розподілу, теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів збуту, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілу підприємств.

Окландер М. А. Маркетингова цінова політика : навч . посіб. / М. А. Окландер , О. П. Чукурна . — Київ : Центр учб . літ., 2019. — 238 с.
У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової цінової політики. Розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень. Сформовано методологію оцінки впливу основних чинників на процес ціноутворення.

Менеджмент зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності (для магістрів) : навч. посіб. / [авт.: Ковтуненко К. В. та ін.] ; за ред. Ковтуненко К. В. ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політехн. ун-т, Ін-т бізнесу, економіки та інформ. технологій. — Київ : Центр учб. літ., 2019. — 503 с.
В навчальному посібнику особливу увагу приділено менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, міжнародному маркетингу, менеджменту міжнародної торгівлі, управлінню ризиками зовнішньоекономічної діяльності, стратегічному управлінню інноваційним розвитком підприємства, мотивації інноваційної діяльності, управлінню інноваційними витратами, а також управлінню інноваційними проектами.

Осовська Г. В. Менеджмент організацій : [підручник] / Г. В. Осовська , Л. Ц. Масловська , О. А. Осовський . — Київ : Кондор, 2015. — 364 с.
Це видання поновлене з урахуванням сучасних тенденцій. У підручнику розкрито нові теми з «Організаційного інжинірингу» та «Організаційного дизайну». Читач зможе отримати загальне уявлення про принципи і концепції сучасного менеджменту, а також закріпити свої знання, виконуючи контрольні завдання, запитання та тести.

Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг : навч . посіб. / О. Б. Моргулець . — Київ : Центр учб . літ., 2019. — 383 с.
У посібнику розглянуто теоретичні засади сервісного менеджменту, його специфіку, цілі, завдання і методи. Особлива увага приділена основним функціям менеджменту та його зв'язуючим елементам. Також розкрито питання групової динаміки, влади, впливу та лідерства в управлінні, організаційної культури підприємств обслуговування та ефективності сервісного менеджменту.

Міжнародний маркетинг: в питаннях та відповідях : навч. посіб. / [авт.: М. І. Барановська та ін.] ; за ред. М. Барановської, Ю. Козака, С. Смычека ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Одес. нац. екон. ун-т. — Київ : Центр учб. літ., 2019. — 301 с.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового та соціально-культурного його середовища. Особлива увага приділяється маркетинговим стратегіям на зарубіжному ринку, товарній політиці та ціноутворенню у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.

Бочко О. Ю. Основи планування діяльності підприємств невиробничої сфери : навч. посіб. / О. Ю. Бочко, В. Ф. Проскура ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Мукачів. держ. ун-т. — Київ : Кондор, 2018. — 217 с.
У посібнику висвітлено теоретичні, методологічні, практичні особливості процесу планування діяльності підприємств різних галузей невиробничої сфери в умовах сучасної ринкової економіки України.

Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. — 2-ге вид., стер. — Київ : Центр учб. літ., 2018. — 200 с.
Актуалізація використання комунікаційних інструментів потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують.

Теоретико-практичні підходи до ефективного функціонування ринку готельно-ресторанних послуг: стан, проблеми. тенденції : кол . монографія / [авт.: Русавська В. А. та ін.] ; за ред. Русавської В. А. ; М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — Київ : Ліра-К, 2018. — 419 с.
У монографії досліджуються актуальні проблеми підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Аналізуються концептуальні виміри, історичний дискурс і соціокультурні детермінанти еволюції гостинності; розглянуто становлення і розвиток виробничої інфраструктури гостинності. Досліджуються теоретичні основи становлення, функціонування та розвитку індустрії гостинності. Особлива увага приділена організаційно-економічним процесам та явищам на підприємствах сфери послуг.

Горбач Л. М . Страхування : підручник / Горбач Л. М., Кадебська Е. В. — Київ : Кондор, 2016. — 543 с.
Підручник присвячено широкому колу теоретичних та прикладних питань щодо становлення та розвиту страхування в Україні. У ньому висвітлюються основні проблеми теорії та практики щодо соціально-економічної сутності страхування, організаційної структури страхових компаній, етапу, сучасних тенденцій та перспектив розвитку страхового ринку, державного регулювання страхової діяльності, фінансової діяльності страхової компанії.

Управління проектами : навч . посіб. (для орг. самост . роботи студентів) / [уклад.: Мостенська Т. Л., Лобунець Т. В.] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Каф. вироб . та інвестиц . менеджменту. — Київ : Кондор, 2018. — 128 с.
Навчальний посібник призначений для вивчення дисципліни, організації аудиторної та самостійної роботи студентів з дисципліни «Управління проектами».

Мостенська Т. Л. Управління проектами : навч. посіб. / [уклад.: Мостенська Тетяна Леонідівна, Мостенська Тетяна Геннадіївна, Ралко Олександра Сергіївна] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — Київ : Кондор, 2018. — 590 с.
Навчальний посібник призначений для організації самостійної роботи студентів, у якому послідовно розглядаються усі аспекти, категорії та положення управління проектами, а саме: сутність управління проектами, характеристики керівника проекту, процес управління проектами, функції та методи управління проектами, життєвий цикл проекту, формування проектної команди, оцінювання ефективності проектів, тощо.

Управління інвестиціями та інноваціями : текст лекцій : навч. посіб. / Жаворонкова Г. В. [та ін.]. — Київ : Кондор, 2015. — 180 с.
Розкрито сутність і значення інвестиційного та інноваційного менеджменту в антикризовому управлінні підприємствами, економічну сутність інвестицій, фактори та джерела формування інвестиційного потенціалу підприємств, методику оцінки ефективності виробничих інвестицій, бізнес-планування підприємств, правове регулювання інноваційної діяльності.

Лень В. С. Управлінський облік : підручник / В. С. Лень . — [2-ге вид., випр.]. — Київ : Каравела, 2019. — 259 с.
У підручнику на системній основі розкривається сутність управлінського обліку, основним завданням якого є підготовка інформації для планування господарської діяльності, контролю роботи окремих підрозділів і підприємств у цілому та прийняття рішень на різних рівнях управління підприємством (фірмою, комерційним банком чи іншим суб'єктом господарювання) в умовах ринкової економіки.

Управління міжнародною конкурентоспроможністю: підприємство – регіон : монографія / [Ю. Г. Козак та ін.] ; за ред.: Ю. Г. Козака, І. О. Уханової ; М-во освіти і науки України, Одес . нац. екон . ун-т. — Київ : Центр учб . літ., 2019. — 173 с.
Авторами реалізовано спробу комплексного дослідження теоретичних та методичних засад поняття міжнародної конкурентоспроможності на рівні підприємства та регіону, визначено організаційно-управлінські умови її забезпечення та управління, Особливий наголос зроблено на розробку та обґрунтування нових методичних підходів та прикладних рекомендацій щодо підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності основних господарських одиниць України.
Право

Вірченко В. В. Інтелектуальна власність: теоретичні витоки та економічні імперативи розвитку : монографія / В. В. Вірченко ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, екон . ф-т. — Київ : Ліра-К, 2018. — 487 с.
У науковій роботі здійснено ретроспективний аналіз еволюції відносин інтелектуальної власності, а також ґенези і розвитку теорії інтелектуальної власності. Визначено інституційно-організаційні засади реалізації та розвитку відносин інтелектуальної власності. Досліджено специфіку господарського обороту результатів інтелектуальної діяльності, охарактеризовано сучасний стан і тенденції розвитку глобального ринку об'єктів інтелектуальної власності.

Інтелектуальна власність та авторське право : навч. посіб. для студентів вищ. закл. освіти / Чістякова І. М. [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політехн. ун-т. — Київ : Каравела, 2019. — 203 с.
Навчальний посібник підготовлено з урахуванням сучасних стандартів у викладанні правових дисциплін. Теоретичний матеріал відповідає програмі дисципліни «Інтелектуальна власність та авторське право». Крім загальних питань, у посібнику є рекомендована література і контрольні запитання, які можуть бути використані студентами при підготовці до занять.

Авторське право та суміжні права в Україні: їх захист та відповідальність : практ . посіб. / [упоряд .: Чижмарь Катерина Іванівна, Журавльов Дмитро Володимирович]. — Київ : Центр учб . літ., 2019. — 223 с.
Наразі існує кілька вітчизняних наукових теорій авторського права. Зауважимо, що враховуючи різновекторний підхід в теорії цього права, нелегко орієнтуватися у сучасному світі, що орієнтований на перманентне створення об'єктів інтелектуальної власності, а не делегує необхідність захисту як самого права (автора твору) та й об'єктів цих інтелектуальних зусиль від протиправних посягань.

Використання об'єктів інтелектуальної власності в рекламі : навч. посіб. / [Т. І. Биркович та ін.] ; М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нау. ун-т культури і мистецтв. — Київ : Ліра-К, 2017. — 518 с.
У навчальному посібнику розкриваються основні положення правової охорони і захисту прав на об'єкти інтелектуальної власності та особливості їх використання в рекламі, розкриваються загальні положення і структура права інтелектуальної власності, дається правова характеристика окремим групам об'єктів інтелектуальної власності, змісту та обсягу майнових і немайнових прав, правовий аналіз договорам у сфері інтелектуальної власності як форми використання майнових прав та особливості використання об'єктів інтелектуальної власності в рекламі.

Правове регулювання інформаційної діяльності : навч. посіб. / В. Ю. Жарких [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політехн. ун-т. — Київ : Каравела, 2018. — 231 с.
Навчальний посібник підготовлено з урахуванням сучасних стандартів Болонського процесу у викладанні правових дисциплін теоретичний матеріал повністю відповідає програмі навчальної о курсу «Правове регулювання інформаційної діяльності». Крім загальних питань, у посібнику є контрольні запитання і рекомендована література, які можуть бути використані студентами при підготовці до занять.

Якубівський І. Є. Набуття, здійснення та захист майнових прав інтелектуальної власності в Україні : монографія / І. Є. Якубівський ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. — Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. — 521 с.
Монографія присвячена дослідженню проблем майнових прав інтелектуальної власності та удосконаленню механізму цивільно-правового регулювання відносин інтелектуальної власності в Україні. Категорію майнових прав інтелектуальної власності як суб'єктивних цивільних прав розглянуто у площині як регулятивних, так і охоронних цивільних правовідносин.
Соціологія

Галузеві соціології в умовах глобальних змін і суспільних трансформацій : зб. наук. пр. / Каф. галузевої соціології ф-ту соціології Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка ; [упоряд .: А. О. Петренко-Лисак, В. В. Чепак ]. — Київ : Каравела, 2017. — 307 с.
В збірнику містяться теоретичні розробки та емпіричні розвідки, пов'язані з дослідженнями предметного поля соціологій середнього рівня: політики, ринку, гендеру , організаційної взаємодії, цінностей, міста, комунікацій та інших унікальних напрямів вивчення суспільства в умовах глобальних змін і сучасних суспільних трансформацій.

Флорида Р. Креативный класс: люди, которые создают будущее / Ричард Флорида. — Киев : Центр учеб. л-ры, 2019. — 418 с.
Впервые эта книга увидела свет в 2002 году, а сегодня уже стала классикой. В ней экономист и социолог Ричард Флорида, автор термина «креативный класс», описал только сформировавшийся в то время новый и общественный класс, который сегодня значительно изменил экономику, географию, а также стиль работы и жизни общества.

Лукашевич М. П. Соціологія соціальної роботи: теорія і практика : навч. посіб. / М. П. Лукашевич, Ф. Ф. Шандор. — Київ : Каравела, 2018. — 211 с.
Соціологія соціальної роботи як наукова галузь перебуває в стадії становлення. Автори спозиціонували соціологію соціальної роботи як галузеву соціологічну теорію середнього рівня, яка, притаманними їй соціологічними методами, досліджує соціальний феномен соціальної роботи в сукупності його проявів: соціальної діяльності і поведінки людини у сфері соціальної роботи соціальних груп і організацій, соціальної системи соціальної роботи і її інституалізації, менеджменту та самоменеджменту соціальної роботи.

Лісовський П. М. Персонологія: специфіка, структура, механізм : навч. посіб. / Лісовський П. М., Лісовська Ю. П. — Київ : Кондор, 2016. — 313 с.
Посібник на міждисциплінарному рівні забезпечує теоретико-методологічні та практичні засади формування персонології. Це, зокрема, дозволить оволодіти фундаментальними основами важливих знань, уміннями та навичками з підготовки та проведення конкретних соціологічних досліджень у практичній діяльності. При цьому більшість різновидів таких досліджень створюються на підставі соціально-філософських та правових методів як ефективно діючої моделі наукового пошуку.

Сучасні методики контент-аналізу : навч . посіб. / [авт.: Батаєва Катерина та ін.] ; за заг . ред. Наталії Костенко, Катерини Батаєвої , Валерія Іванова ; Нац. акад. наук України, Ін-т соціології, Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. — Київ : Кондор, 2018. — 413 с.
У навчальному посібнику розглянуті теоретичні та процедурні аспекти контент-аналізу, а також методики дослідження медіа-текстів, медіа-образів, телереклами, кібер-комунікації , шкільних підручників, політичних програм партій, інавгураційних промов президентів тощо.

Чудовська І . Соціологія реклами : навч. посіб. / Ірина Чудовська ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Київ : Каравела, 2019. — 191 с.
У посібнику зроблена спроба комплексного соціологічного аналізу, через поліпарадигмальну перспективу. Посібник має чітку лекційну структуру з відповідними запитаннями та літературою для опрацювання. Звичайно, представлені лекції є свого роду короткими опорними конспектами, які задають орієнтири для подальшого самостійного вивчення розглянутих тем.
Соціологія культури

Кочубей Н. В. Соціокультурна діяльність : навч . посіб. / Н. В. Кочубей ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — Суми : Унів . кн., 2019. — 121 с.
У навчальному посібнику розкривається сутність і призначення соціокультурної діяльності як результату вільного вибору в дозвіллєвий час, аналізуються теоретичні засади та практичний досвід здійснення соціокультурної діяльності в нових суспільних умовах, особливості її здійснення в дитячій та сімейній аудиторії.

Батаєва К. В. Соціальна візуалістика і медіа-візуальність : навч . посіб. / Батаєва Катерина. — Київ : Кондор, 2017. — 343 с.
У навчальному посібнику розглянуті сучасні методи соціальної візуалістики – дисципліни, що вивчає теоретичні аспекти конструювання візуальності (соціокультурні типи візуального сприйняття) та досліджує візуальні практики в контексті мас-медіа й повсякденного життя.
Туризм

Мальська М. П. Англо-український словник термінів сфери туризму / М. П. Мальська, Н. О. Микитенко, А. М. Котловський ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. — Київ : Центр учб. літ., 2019. — 444 с.
Англо-український словник термінів сфери туризму налічує близько 6000 термінів та термінологічних виразів туристичної індустрії, готелярства. ресторанного сервісу та споріднених сфер.

Ковешніков В. С. Основи проектування туристично-рекреаційних комплексів : навч . посіб. / В. С. Ковешніков , О. В. Ковешнікова ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технологій. — 2-ге вид. — Київ : Ліра-К, 2019. — 287 с.
У навчальному посібнику в системній формі приводяться основні поняття про проектування, дизайн та будівництво сучасних досить різноманітних об'єктів розміщення і харчування туристів – найважливіших елементів бурхливо зростаючого туристичного бізнесу. Для полегшення сприйняття і систематизації великого матеріалу, накопиченого в цій сфері людської діяльності, при викладі авторами зроблений акцент на функціонально-структурний підхід і закони розвитку технічних систем.

Pysmenna O. O . International Tourism in Topics = Тематичний словник з міжнародного туризму : english-ukrainian-russian dictionary / Olga Pysmenna . — Educational ed. — Kyiv : Caravela , 2019. — 323 p.
Дане видання є одночасно навчальним і довідковим . Лексикографічний посібник містить найбільш уживані терміни, термінологічні зрощення та тематичну лексику, що обіймає сферу понять за загальною тематикою «міжнародний туризм».
This book is simultaneously an educational and lexicographic edition. It contains most used terms, terminological combinations and topical vocabulary reflecting relative thematic notions within the sphere of "international tourism".

Смирнов І. Г. Маркетинг сталого туризму : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Київ : Ліра-К, 2019. — 255 с.
Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі, проблеми встановлення контактів з клієнтами та стимулювання збуту в туризмі, особливості рекламної діяльності в туризмі та цінової політики, специфіку виставкового маркетингу в туризмі, планування, фінансування та організації маркетингу в туризмі, організацію та проведення маркетингових досліджень, конкурентоспроможність у туризмі та новітні інноваційні напрямки маркетингу в туризмі, включаючи неймінг та брендинг, іміджбілдинг та брендинг у туризмі. Особливістю посібника є підключення до розгляду деяких тем маркетингу логістичних аспектів сталого туризму.