Історія. Історія культури

Історія української культури. В 5 т. Т. 5 : Українська культура ХХ – початку XХI століть. Кн. 3 : Культура та розвиток науки і технологій в Україні / [авт. т.: І. Є. Александрова та ін.] ; редкол . т.: Жулинський М. Г. (голов . ред.) [та ін.] ; Нац. акад. наук України. — Київ : Наук. думка, 2012. — 949 с.
У книзі третій 5-го тому "Історії української культури" досліджується культура та розвиток науки і технологій України.

Історія української культури. У 5 т. Т. 5 : Українська культура ХХ – початку ХХІ століть. Кн. 4 / [авт. т.: Л. Ф. Артюх та ін.] ; редкол . т.: Жулинський М. Г. (голов . ред.) та ін.] ; Нац. акад. наук України. — Київ : Наук. думка, 2013. — 943 с.
У книзі четвертій 5-го тому "Історії української культури" досліджується соціальний вимір культурного буття України XX – початку XXI ст. У центрі уваги перебувають проблеми збереження, функціонування, відтворення потенціалу національної культури. Зміст книги відповідає частині анотованого раніше змісту книги третьої, яку, зважаючи на значний обсяг матеріалу, а також з огляду на відносну самостійність змісту попередньо планованих двох різних її частин, вирішено поділити на книгу третю та книгу четверту.

Борисова, Ольга Василівна Історія української державності. У 2 т. Т. 2 : 1917-2017 рр. : підручник / О. В. Борисова, А. О. Климов ; М-во освіти і науки України, Луган . нац. аграр . ун-т. — Київ : Кондор, 2018. — 462 с.
У Т. 2 викладено матеріал з історії української державності від 1917 по 2017 р. Кожній темі лекції передує набір ключових термінів і понять, а в кінці містяться контрольні питання для самоконтролю і самоперевірки та творчі завдання. Наприкінці кожного тому надається пакет тестових завдань та список рекомендованої літератури.

Історія української культури (від стародавніх часів до ХІХ століття) : ілюстрована хрестоматія / за заг. ред. Ю. С. Сабадаш. — Київ : Ліра-К, 2020. — 319 с.
До хрестоматії залучені уривки документальних, наративних та зображальних джерел, наукових публікацій та літературних творів вітчизняних і зарубіжних авторів, багатий ілюстрований матеріал, що відображає ґенезу та особливості розвитку української культури від первісного суспільства до кінця ХІХ ст.

Енциклопедія історії України. Т. Україна – Українці. Кн. 1 / НАН України, Ін-т історії України ; ред. рада: В. М. Литвин (голова ради) [та ін.] ; редкол .: В. А. Смолій (голова колегії) [та ін.]. — Київ : Наук. думка, 2018. — 606 с.
Енциклопедія історії України. Т. Україна – Українці. Кн. 2 / НАН України, Ін-т історії України ; ред. рада: В. М. Литвин (голова ради) [та ін.] ; редкол .: В. А. Смолій (голова колегії) [та ін.]. — Київ : Наук. думка, 2019. — 840 с.
Том «Україна – Українці» (у двох книгах) – проєкт загальнонаціонального рівня, що є узагальнюючим, синтетичним завершенням проєкту десятитомника. Він у концентрованому вигляді подає читачеві цілісний образ України в її базових категоріях — держава, територія, народ – з погляду історії їх формування та розвитку з найдавніших часів до сьогодення.

Бойко О. Д. Новітня історія України : навч . посіб . / Олександр Бойко. — Київ : Вид. центр "Академія", 2020. — 160 с.
У навчальному посібнику охарактеризовано 2014-2019 роки новітнього етапу історії України. Проаналізовано стартові умови та потенційні можливості розгортання державотворчого процесу після проголошення незалежності, розкрито сутність і особливості кризи української державності у 2013-2014 роках, передумови та перебіг Революції гідності, причини та напрями гібридної війни Росії проти України, основні тенденції сучасного суспільного розвитку.

Старинные подземелья Харькова: реальности мифа : материалы VII науч.-практ . конф . "Освоение подземного пространства Харьковщины " / под общ. ред. А. Г. Ковалева, И. Н. Денисенко ; отв. секретарь М. А. Гарбар. — Харьков, 2020. — 110 с.
Сборник трудов научно-практической конференции "Освоение подземного пространства Харьковщины " приурочен к 15-летию Харьковского областного благотворительного фонда содействия историко-культурным исследованиям "Дети подземелья".

Борисова О. В. Історія української державності. У 2 т. Т. 1 : Давні часи. Середньовіччя. Нова доба : підручник / О. В. Борисова, А. О. Климов ; М-во освіти і науки України, Луган . нац. аграр . ун-т. — Київ : Кондор, 2018. — 343 с.
У підручнику розкриваються вузлові проблеми української державності від давніх часів до сьогодення. Підручник складається з двох томів. У Т. 1 викладено матеріал з історії української державності від найдавніших часів до 1917 р.
Економіка. Економічні науки

Кордзая Н. Р . Основи інтернет-маркетингу . Ч. 2 : навч . посіб . / Н. Р. Кордзая . — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. — 163 с.
Навчальний посібник розкриває наступні питання: основні питання інтернет-маркетингу ; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у месенджерах ; методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах; основи ведення вірусного маркетингу; сутність advergaming ; особливості контексної та банерної реклами у просторі Інтернет; основи партнерського маркетингу; методика та особливості ремаркетингу .

Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу . Ч. 1 : навч . посіб . / Н. Р. Кордзая . — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. — 180 с.
Навчальний посібник розкриває наступні питання: основні питання інтернет-маркетингу ; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Twitter , основи ведення e-mail маркетингу.

Використання інформаційних технологій в теорії прийняття рішень : навч . посіб . / О. Є. Лугінін [та ін.]. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 238 с.
Розглядаються загальні питання з технології прийняття господарських рішень по їх підготовці, організації розробки та вибору найбільш ефективних з них у процесах раціонального господарювання. Описується еволюція теорії прийняття рішень із стародавніх часів до наших днів. Наводяться математичні моделі та методи їх реалізації з вибору оптимальних рішень. Розглядається економетричний підхід до вибору рішень та оцінюються ризики з їх прийняття.

Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник / В. Н. Парсяк . — Стер. вид. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 324 с.
У підручнику викладені теоретичні положення та прикладні методики маркетингу з використанням базових концепцій і понять, вивчення яких передбачено вимогами відповідного державного освітнього стандарту.

Ларіна Я. С. Поведінка споживачів : навч . посіб . / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. — 282 с.
У посібнику розглядаються зміст та особливості розвитку науки про поведінку споживачів, сучасні моделі поведінки, завдання та принципи. Розглянуто чинники зовнішнього і внутрішнього впливу на поведінку споживача. Надано детальну характеристику етапів процесу прийняття рішень індивідуальними та індустріальними споживачами.

Мілютіна К. Л. Психологія сучасного бізнесу : навч . посіб . / К. Л. Мілютіна, А. Ю. Трофімов ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ф-т психології. — Київ : Ліра-К, 2020. — 167 с.
У посібнику викладаються достатньо складні теми: організація бізнес-процесів, позиціонування на ринку, ефективний пошук та підбір персоналу. Книга містить багато схем та ілюстрацій, які допомагають швидкому розумінню технології роботи підприємства. Значну частину посібника присвячено технологіям розвитку компанії: рекламі та побудові індивідуального бренду. Детально розглянута проблематика психологічного капіталу компанії, кар'єрного і професійного зростання персоналу.

Управління рекламними проектами : навч. посіб. для підгот. магістрів за освітньо-проф. програмою "Маркетинг" із спец. 075 "Маркетинг" / [авт. кол.: Луцій О. П. та ін. ; за ред. Луція О. П.]. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 307 с.
У навчальному посібнику розглядаються зміст, методи та інструменти управління рекламними проектами. Приділяється значна увага формуванню команди рекламного проекту та управління нею, питанням якості рекламного проекту, оцінюванню його ефективності.

Стратегічний маркетинг : навч . посіб . / [авт. кол .: Ларіна Я. С. та ін. ; за ред. Ларіної Я. С.]. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 364 с.
У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Розглянуто методи аналізу маркетингового середовища, методичні підходи щодо сегментування та вибору цільових ринків. Представлені підходи до вибору маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів щодо диференціації й позиціонування, побудови конкурентних відносин. Розглянуто питання механізмів реалізації маркетингових стратегій.

Прищенко С. В. Дизайн і реклама : ілюстрований глосарій (основні терміни та поняття) / Світлана Прищенко . — [2-ге вид., випр. і допов .]. — Київ : Кондор, 2020. — 206 с.
Глосарій містить визначення основних термінів і понять. Термінологічний склад суттєво розширено тлумаченням синергетичних можливостей кольору та семіотичних трансформацій візуальної мови дизайну і рекламних комунікацій, основними рисами мистецьких стилів, а також низкою понять із суміжних галузей: етнокультурознавства , психології, екології, маркетингу, рекламної індустрії, поліграфічних і комп'ютерних технологій, кваліметричних методів оцінки естетичної якості об'єктів.

Прищенко С. В. Основи рекламного дизайну : підручник / Світлана Прищенко. — [2-ге вид., випр. і доповн.]. — Київ : Кондор, 2019. — 397 с.
Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності. Окрему увагу присвячено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше запропоновано естетичні параметри та критерії оцінки рекламної продукції, методичні засади проектування об'єктів рекламного дизайну тощо.

Буднік М. М. Стратегічне управління : навч. посіб. / Буднік М. М., Невертій Г. С., Курилова Н. М. ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. торг.-економ. ун-т, Харків. торг.-економ. ін-т КНТЕУ. — Київ : Кондор, 2020. — 292 с.
Навчальний посібник «Стратегічне управління» призначений для вивчення проблем стратегічного управління на підприємствах та містить комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни.
Етнологія

Хрящевська Л. М. Етнологія України: теоретико-методологічні здобутки у контексті розвитку світової етнологічної думки : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Л. М. Хрящевська ; М-во освіти і науки України, Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського, Навч.-наук. ін-т історії, політології та права. — Херсон : Гельветика, 2017. — 219 с.
У посібнику досліджуються взаємозв'язки етнологічних наукових центрів із європейським науковим середовищем. Праці українських етнологів, а також методологічні принципи, на які вони спиралися, розглядаються у контексті розвитку світової етнологічної думки. Виділено наукові школи в українській етнології другої половини XIX ст. – 20-х рр. XX ст.
Масові комунікації

Щербина А. М. Соціокультурна регуляція у технологіях масової комунікації : монографія / Анатолій Щербина. — Київ : Академвидав , 2013. — 198 с.
Соціокультурні регулятиви відмежували цивілізацію від дикості і варварства, сприяють її розвитку і вберігають від саморуйнування. Як механізми детермінації людської поведінки і діяльності, багаторівнева система інститутів вони фокусують на собі різноспрямований дослідницький інтерес, одним із виявів якого є пропонована монографія. У ній розглянуто сутність і функціонування соціокультурних регулятивів як провідного людино- і культуротвірного чинника, їх специфічні вияви та розвиток у різних історичних, соціальних та локально-культурних типах технологій масової комунікації.
Політика

Політика та економіка: словник-довідник : навч. посіб. / М-во освіти і науки України, Тернопіл. нац. економ. ун-т ; [уклад.: Т. В. Гончарук-Чолач, М. Л. Шумка]. — Київ : Ліра-К, 2020. — 490 с.
Навчальний посібник «Політика та економіка: словник-довідник» складений відповідно до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу, робочої програми курсу «Політика та економіка» та навчальних планів для студентів закладів вищої освіти. Словник-довідник вміщає матеріали для змістових модулів з навчальної дисципліни «Політика та економіка».

Щербакова Ю. Е. Цінності об'єднаної Европи : монографія / Юлія Щербакова. — Київ : Вид. центр "Академія", 2014. — 207 с.
Монографія містить комплексний політологічний аналіз цінностей українського суспільства в контексті цінностей об'єднаної Європи. У дослідженні створено змістовий каркас спільних європейських цінностей, здійснено їх класифікацію, з'ясовано основні напрями їх еволюції, запропоновано сучасний узагальнений ціннісний політичний портрет українського суспільства. Крізь призму демократичного ідеалу визначено проблеми, окреслено перспективи та загальні тенденції трансформування національної ціннісної системи як передумови створення в Україні гармонійного ціннісного середовища.
Соціологія. Соціальна робота

Соціальна робота з вимушеними переселенцями в сучасній Україні : монографія / Борисова О. В. [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Луган. нац. аграр. ун-т. — Київ : Кондор, 2019. — 465 с.
Монографія присвячена аналізу місця професійної соціальної роботи у сфері соціальної підтримки вимушених переселенців із зони антитерористичної операції (АТО) / районів операції Об'єднаних сил (ООС) в інші регіони України, яка має забезпечити розв'язання їхніх соціальних проблем і забезпечити успішну адаптацію в новому соціальному середовищі.

Гавриленко І. М . Соціальний розвиток : навч . посіб . / Гавриленко Іван Миколайович, Недюха Микола Петрович, Яковенко Юрій Іванович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Тавр. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. — Стер. вид. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 579 с.
Навчальний посібник пропонує розгляд питань, проблем і суперечностей соціального розвитку, теоретико-правового регулювання соціальних відносин. Аналізовано передумови, джерела, механізми соціального розвитку, роль ціннісних орієнтацій у виборі суспільством певної перспективи як цілепідпорядкованого процесу соціальних змін.

Шляхи протидії, запобігання та подолання наслідків насильства : метод. посіб . для тренерів з проведення тренінгів, викладачів, соц. педагогів, соц. працівників та практ . психологів / [авт. кол .: А. В. Ефімова та ін.] ; М-во освіти і науки України, Херсон. держ . ун-т, Соц.-психол . ф-т , Соц.-психол . служба ХДУ. — Херсон : Гельветика , 2019. — 173 с.
У посібнику висвітлена тема насильства, чинники виникнення насильства у різних соціальних групах, протидія та запобігання булінгу , подолання наслідків насильства. Описані технології проведення соціально-психологічних тренінгів їх структура. Представлена програма соціально-психологічних тренінгів, спрямована на попередження та подолання наслідків насильства.
Туризм. Країнознавство

Бейдик О. О. Адаптивний туризм: передумови та перспективи розвитку, лідери духу і волі : навч. посіб. / О. О. Бейдик, О. І. Топалова. — Стер. вид. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. — 400 с.
У посібнику розкриті теоретико-методологічні засади дослідження адаптивного туризму, його становлення, розвиток та поняттєво-термінологічний апарат. Адаптивний туризм розглядається як складова національного туризму, його самостійний вид, що виступає чинником реабілітації відносно здорових людей похилого віку та осіб з інвалідністю.

Чорненька Н. В. Безпека туризму : навч. посіб. / Н. В. Чорненька ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Київ : Кондор, 2019. — 187 с.
У навчальному посібнику розкрито рівні системи безпеки туристичної сфери, висвітлено ризики туристичної діяльності, описано особливості забезпечення безпеки в туризмі шляхом чітко спланованої роботи підприємств галузі задля безпечного і комфортного відпочинку людей та безпеки рекреаційних територій. Завдання навчального посібника – представити цілісний і систематизований виклад основ безпеки туризму.

Кіптенко В. К. Організація екскурсійних послуг : підручник / В. Кіптенко , О. Малиновська. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. — 516 с.
Розкрито особливості розвитку екскурсійної справи в контексті еволюції туристичної діяльності. Висвітлено особливості створення інноваційного екскурсійного продукту та специфіка методики проведення оглядових і тематичних екскурсій. Особливу увагу присвячено професійній майстерності екскурсовода, зокрема, опануванню ним методичних прийомів показу і розповіді, а також ораторському мистецтву і комунікаційній майстерності, в тому числі при роботі з іноземними відвідувачами. Розглянуто механізм управління екскурсійною діяльністю в ринкових умовах.

Malska M. Crisis management in tourism: theory, methodology and practice = Кризовый менеджмент в туризмі: теорія, методологія та практика : training manual / Marta Malska, Iryna Purska ; Ministry of Education and Science of Ukraine, Ivan Franko National University of Lviv. — Kyiv : SBA-Print, 2020. — 166 p .
The training manual highlights the theoretical, methodological and organizational-practical principles of crisis management of tourism enterprises. A special attention is focused to conceptual apparatus, essence, principles, structure, tools, methods and strategies of crisis management in tourism. A considerable emphasis is made on the technologies of research of PEST-analysis factors, information support of crisis management and methods of obtaining primary and secondary data. This publications includes topic with a lot of examples, questions at seminars, glossary of tourism terms and phrases, and step-by-step recommendations for the practical task "Technology of PEST-analysis" in order to simplify learning process and better mastering learning material.

Нездойминов С . Г . Основы круизного туроперейтинга : учеб. пособие / С. Г. Нездойминов ; М-во образования и науки, молодежи и спорта Украины, Одес. нац . экон . ун-т. — Стер. изд. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. — 318 с.
В учебном пособии изложены научно-теоретические и организационно-правовые основы туроперейтинга , особенности деятельности туроператоров на международном рынке круизных путешествий, рассматриваются практические аспекты формирования круизного туристического продукта и обслуживания туристов, подходы к оценке качества круизных услуг.

Маркетинг міжнародного туризму : навч . посіб . / [авт. кол .: Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Ларіної Я. С.]. — Херсон : Гельветика , 2018. — 412 с.
У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено роль маркетингу у міжнародному туризмі, його принципи, функції та сучасні концепції маркетингу в туризмі, складові міжнародного маркетингового середовища в сфері туристичних послуг, методичні підходи до проведення маркетингових досліджень у міжнародному туризмі, сегментування та вибору зарубіжних ринків.

Панченко Ю. В. Менеджмент внутрішнього і міжнародного туризму / Ю. В. Панченко, О. Є. Лугінін , С. В. Фомішин . — Стер. вид. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 341 с.
У посібнику розглянуто теоретичні і методичні питання формування управлінської діяльності в організаціях сфери туризму на основі теорії і практики менеджменту сучасного господарювання. Матеріал посібника доповнює небагаточисельні навчальні видання в Україні, де підходи класичного менеджменту поєднуються зі специфікою управління внутрішнього та міжнародного туризму.

Менеджмент туристичної галузі : підручник / О. М. Білоусов [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Міжнар . ун-т бізнесу і права. — Стер. вид. — Херсон : Гельветика , 2019. — 579 с.
У підручнику розглядаються теоретичні та методичні питання сучасних теорій менеджменту та маркетингу, зорієнтованих на напрямках національного і міжнародного туризму. В матеріалах підручника комплексно висвітлено питання управлінської діяльності в організаціях сфери туризму, у тому числі на регіональному рівні (на прикладі Херсонської області).

Галасюк С. С. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності : навч . посіб . / С. С. Галасюк , С. Г. Нездоймінов ; М-во освіти і науки України, Одес . нац. екон . ун-т. — 2-ге вид., допов . і доопрац ., стер. вид. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 247 с.
Посібник містить навчально-тематичні плани дисципліни, вказівки до вивчення конкретних тем із запитаннями для самоконтролю, тести та вимоги щодо виконання обов'язкових і вибіркових індивідуальних завдань, порядок проведення підсумкового модульного контролю, критерії оцінювання знань студентів, список рекомендованих джерел інформації та термінологічний словник.

Основи туризмології : навч . посіб . / [уклад.: Кручек О. А. та ін.]. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. — 233 с.
У посібнику розглядаються основні категорії, об'єкт, предмет туризмології та особливості використання туризмологічних методів у дослідженнях соціально-філософських феноменів туризму. Обґрунтовано доцільність виникнення нового наукового напряму – туризмології , визначено та досліджено її основні категорії та структуру. Систематизовані та вивчені особливості формування особистості туриста, туристичної групи, мотивації туристської поведінки, окреслено особливості "альтернативного туризму" як нового напряму в туризмології .

Борисова О. В. Спеціалізований туризм : навч . посіб . для студентів закл . вищ . освіти спец. "Туризм" / О. В. Борисова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. аграр . ун-т ім. В. В. Докучаєва. — Київ : Кондор, 2020. — 360 с.
У навчальному посібнику викладаються вузлові проблеми теоретико-методологічної бази спеціалізованого туризму та його окремих видів. Посібник містить у собі програму навчальної дисципліни, вступ, дві вступні теми, присвячені характеристиці спеціалізованого туризму та аналізу наслідків пандемії коронавірусу для туризму; дві основні частини, в яких викладається матеріал щодо традиційних та нових видів спеціалізованого туризму, загальні підсумки та список рекомендованих джерел.

Мальська М. П. Туризм у містах : підручник / М. П. Мальська , О. М. Гаталяк ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. — Київ : Центр учб . літ., 2020. — 221 с.
У підручнику розглянуто теоретико-методологічні основи міського туризму. Висвітлено питання про туристичні ресурси в містах, дослідження іміджу міст, а також географію основних видів туризму в містах. Кожен розділ підручника містить контрольні запитання та завдання для перевірки рівня засвоєння знань з конкретної теми курсу Поданий довідковий і додатковий матеріал з метою кращого опанування студентами знань про міський туризм у світі та в Україні.

Словник-довідник: туризм і природно-рекреаційний потенціал / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Херсон. держ . аграр . ун-т" ; [уклад.: Грановська В. Г. та ін.]. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. — 107 с.
Словник-довідник рекомендовано для використання фахівцям у сфері туристичних послуг при плануванні розвитку туристично-курортного бізнесу, оцінюванні природних, кліматичних і культурно-історичних ресурсів рекреаційної галузі.

Семенов В. Ф. Туристичне країнознавство : навч . посіб . / Семенов В. Ф. ; за ред. Семенова В. Ф. ; Одес . нац. екон . ун-т. — 2-ге вид., допов . та випр., стер. вид. — Херсон : Грінь Д. С., 2018. — 391 с.
У навчальному посібнику вміщується інформація про особливості розвитку суспільства, сучасний стан економіки, культури, туризму і рекреації в різних туристичних регіонах і окремих країнах Світу. Аналізується туристична привабливість регіонів і країн Світу, розглядаються туристичні ресурси найбільш привабливих країн, причинно-наслідкові особливості формування відомих туристичних дестинацій , тенденції розвитку туризму у світовому просторі.

Стафійчук В. І. Туристичне країнознавство : [навч . посіб .] / Стафійчук В. І., Малиновська О. Ю. — Стер. вид. — Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. — 807 с.
У посібнику подано сучасну інформацію про місце на туристичному ринку і туристично-рекреаційні (природні, історико-культурні, інфраструктурні) ресурси усіх держав світу.