1974
Викладач кафедри соціальної педагогіки.
Закінчила Харк. держ. акад. культури у 1999 р. У ХДАК з 2000 по 2008 рр.
2004
1. Гра як засіб формування соціальної компетентності дошкільнят / М. В. Гончарова-Горянська // Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта: стан і перспективи : матеріали міжнар. наук. конф., 12–13 жовт. / М-во культури і мистец. України, Харк. держ. акад. культури. — Х., 2004. — С. 254–255.
2. Гра як засіб формування соціальної компетентності дошкільнят / М. В. Гончарова-Горянська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2004. — Вип. 6, кн. 1. — С. 162–168. — Бібліогр.: 11 назв.
3. Програма формування соціальної компетентності дошкільнят у родині / М. В. Гончарова-Горянська // Культура та інформаційне суспільство XXІ століття : матеріали конф. молодих науковців, 22–23 квіт. 2004 р. / М-во культури і мистец. України, Харк. держ. акад. культури. — Х., 2004. — С. 67.
4. Соціальна компетентність дошкільнят: поняття, зміст, шляхи розвитку / М. В. Гончарова-Горянська // Єдність особистісного і соціального факторів у виховному процесі навчального закладу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / Нац. ун-т ім. Т. Г. Шевченка [та ін.]. — Полтава, 2004. — С. 82–88. — Бібліогр.: 7 назв.
5. Соціальна компетентність: поняття, зміст, шляхи формування в дослідженнях зарубіжних авторів / Мар’яна Гончарова-Горянська // Рід. шк. — 2004. — № 7/8. — C. 71–74. — Бібліогр.: 23 назви.
2007
6. Навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад–початкова школа» як середовище соціалізації дітей дошкільного віку / М. В. Гончарова-Горянська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — Вип. 10, кн. 2. — С. 133–141. — Бібліогр.: 8 назв.