1972
Канд.
філол. наук з 2009 р., доцент кафедри менеджменту соціально-культурної діяльності.
Закінчила Харків. держ.
ун-т у 1994 р. У ХДАК з 2007
р.
Кандидатська дисертація: Фразеосемантичне поле
«життя/смерть»: національні стереотипи та їх кореляції.
2009
1.
Українська
література : Теорія. Стилістика. Риторика : 5–12 кл. : [довідник]
/ І. Б. Іванова. — Харків : Парус-друк, 2009. — 175 с.
2. Українське ділове мовлення. Мова ділових
паперів. Фахове ділове мовлення : [навч.-метод. посіб.] / І. Б. Іванова. —
Харків : Парус, 2009. — 319 с.
2010
3. Риторика : кредитно-модульный курс :
[учеб. пособие] / И. Б. Иванова. — М. : Наука-Спектр,
2010. — 231 с.
2012
4. Інноваційна авторська програма в галузі
лінгвістики: контекст соціокультурних комунікацій / І. Б. Іванова, Л. І. Островерх
// Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії
розвитку : матеріали міжнар. наук. конф. (22–23 листоп. 2012 р.) / М-во
культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури, Акад. мистецтв
України, Ін-т культурології, Упр. культури і туризму Харків.
облдержадмін. — Харків, 2012. — C. 136–137.
5. Міфологічність мовленнєвої свідомості
українців та інтертекстуальність у рекламі / Іванова І. Б. // Наук.
часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Сер. 9, Сучасні
тенденції розвитку мов : [зб. наук. пр.]. — Київ, 2012. — Вип.
8. — C. 73–78. — Бібліогр.: 10 назв.
6. Персуазивна комунікація в рекламному
дискурсі: лінгвостилістичний аспект (на матеріалі текстів реклами в мережі
Інтернет) / Ірина Іванова // Укр. мовознавство : міжвід. наук.
зб. / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2012. — Вип.
42/1. — C. 152–156. — Бібліогр.: 16 назв.
2013
7. Білінгвізм та його вплив на
лінгвостилістику рекламного тексту (на матеріалі реклами Слобожанщини)
/ І. Б. Іванова // Лінгвістичні дослідження : зб. наук. пр. Харків. нац.
пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди / М-во освіти і науки України. — Харків,
2013. — Вип. 36. — C. 154–157. — Бібліогр.: 9 назв.
8. Ефективність рекламного тексту: наука,
мистецтво або виробнича технологія / Іванова І. Б. // Science and
Education a New Dimension. Philology. —
2013. — Iss. 11, I (2). —
C. 105–107. — Бібліогр.: 8 назв.
9. Жанрово-стилістична специфіка освітньої
реклами України ХХІ ст. / І. Б. Іванова // Філологічні студії : наук. вісн.
Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. / Криворіз. нац. ун-т. — Кривий
Ріг, 2013. — Вип. 9. — C. 521–527. — Бібліогр.: 12 назв.
10. Лінгвокультурологія : програма і
навч.-метод. матеріали для студентів 3 курсу спец. «Культурологія» / М-во
культури України, Харків. держ. акад. культури, Каф. культурології та
медіа-комунікацій ; [уклад. І. Б. Іванова]. — Харків : ХДАК, 2013. —
28 с.
11. Медиа-факт в структуре рекламного
дискурса: языковые средства убеждения / Иванова Ирина Борисовна
// Научная дискуссия : вопросы филологии, искусствоведения и
культурологии : сб. ст. по материалам XVII междунар. заоч. науч.-практ. конф., окт. 2013 г. / Междунар. центр
науки и образования. — М., 2013. — № 10. — C. 64–67. —
Библиогр.: 4 назв.
12. Мистецтво красномовства в
Києво-Могилянській академії / підгот.: Ірина Іванова, Любов Островерх
// Я вивчаю українську. — 2013. — №
6. — C. 16–19.
13. Мова реклами в українському медіа-просторі
20–40 років ХХ століття: еволюція стильового текстотворення / Ірина
Іванова // Українське мовознавство : міжвід. наук. зб. / Київ. нац.
ун-т ім. Тараса Шевченка. — Харків, 2013. — Вип. 43/1. —
C. 353–358. — Бібліогр.: 8 назв.
14. Проблема двомовності в сучасній
українській рекламі: лінгвостилістичний і лінгводидактичний аспекти / І. Б. Іванова
// Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали
всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18–19 квіт. 2013 р. / М-во культури
і туризму України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України,
Ін-т культурології. — Харків, 2013. — C. 51–52.
15. Провідні напрямки дослідження рекламного
дискурсу: лінгвостилістичний аспект / Іванова І. Б. // Методологія та історіографія
мовознавства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Слов'янськ, 23–25
трав. 2013 р. / Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України [та
ін.]. — Слов'янськ, 2013. — C. 122–125. — Бібліогр.: 7
назв.
16. Риторика : 9, 11 клас : метод. рек. до
навч. програми спецкурсу / І. Б. Іванова, Л. І. Островерх
// Вивчаємо укр. мову та літ. — 2013. — № 19/21. —
C. 30–38. — Бібліогр.: 14 назв.
17. Риторика : кредитно-модульный курс :
учеб. пособие для бакалавров / И. Б. Иванова. — М. :
Дашков и Ко : Наука-Спектр, 2013. — 232 с.
18. Стиль у рекламі : програма та
навч.-метод. матеріали для студентів 5 курсу спец. «Менеджмент соціокультур.
діяльності» / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Каф.
менеджменту соц.-культур. діяльності ; [уклад. І. Б. Іванова]. —
Харків : ХДАК, 2013. — 25 с.
19. Українська фразеологія як чинник
лінгвостилістичних інновацій у рекламному дискурсі / І. Б. Іванова
// Вісн. Дніпропетр. ун-ту. — 2013. — Т. 21, № 11. —
C. 63–69. — (Серія «Мовознавство» ; вип. 19, т. 3). — Бібліогр.:
12 назв.
20. Шевченкове слово в українській рекламній
творчості / І. Б. Іванова // Наук. часопис Нац. пед. ун-ту
ім. М. П. Драгоманова. Сер. 10, Проблеми граматики і
лексикології української мови : [зб. наук. пр.] / М-во освіти і науки
України. — Київ, 2013. — Вип. 10. — C. 45–48. —
Бібліогр.: 10 назв.