1975
Доцент, канд. психол. наук з 2004 р., доцент кафедри соціальної
педагогіки.
Закінчила Харків. держ. акад.
культури у 2000 р. У ХДАК з
2001 р.
Кандидатська дисертація:
Социально-психологическая адаптация учащихся младших классов вспомогательной
школы-интерната.
2009
1.
Вивчення
дезадаптованості першокласників: соціально-педагогічний аспект / О. І. Проскурняк
// Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської
молоді : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук
України, Ін-т проблем виховання. — Київ, 2009. — Вип. 13, кн. 1. — C. 257–265. — Бібліогр.:
5 назв.
2. До проблеми дезадаптації молодших школярів
/ О. І. Проскурняк // Соціальні комунікації в стратегіях формування
суспільства знань : у 2 ч. :
матеріали міжнар. наук. конф., 26–27 лют. 2009 р. / М-во культури і туризму
України, Харків. держ. акад. культури, Акад. мистецтв України, Ін-т
культурології. — Харків, 2009. — Ч. 1. — C. 133–134.
3. До проблеми соціально-побутової підготовки
учнів допоміжної школи / О. І. Проскурняк // Вісн. Харків.
держ. акад. культури : зб. наук. пр. : до 80-річчя Харків. держ. акад.
культури / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад.
культури. — Харків, 2009. — Вип. 24. — C. 239–247. —
Бібліогр.: 4 назви.
4. Інтеграція учнів з особливими потребами в
умовах загальноосвітньої масової школи засобами соціального партнерства
/ Олена Проскурняк // Сприяння здоров'ю дітей та молоді:
теоретико-методичні аспекти : матеріали IV Міжнар. соц.-пед. конф.
(29–30 верес. 2009 р.) / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк,
2009. — C. 340–348. — Бібліогр.: 5 назв.
2010
5. До проблеми психолого-педагогічної
корекції комунікативної діяльності дітей зі зниженим інтелектуальним розвитком
/ О. І. Проскурняк // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні
стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф., 18–19 листоп.
2010 р. / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури, Акад.
мистецтв України, Ін-т культурології, Упр. культури і туризму Харків.
облдержадмін. — Харків, 2010. — C. 105–107.
6. Інклюзивна освіта: соціально-педагогічний
аспект / О. І. Проскурняк // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : у 2
ч. : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 22–23 квіт.
2010 р. / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури, Акад.
мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2010. —
Ч. 1. — C. 103–104.
7. Сучасні методики психолого-педагогічної
корекції поведінки дітей та підлітків : програма та навч.-метод. матеріали
/ М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури, Каф. соц.
педагогіки ; [уклад. Проскурняк О. І.]. — Харків : ХДАК, 2010. —
33 с.
8. Формування здорового способу життя як
компонент профілактики дезадаптації учнів допоміжних шкіл / О. І. Проскурняк
// Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови :
наук.-метод. зб. / Ін-т спец. педагогіки Нац. акад. пед. наук України. —
Київ, 2010. — Вип. 1. — C. 238–245. — Бібліогр.: 10 назв.
9. Формування
комунікативної компетентності дітей з кризових сімей: соціально-педагогічний
аспект / О. І. Проскурняк // Теоретико-методичні проблеми
виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / М-во освіти і
науки України, Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. —
Київ, 2010. — Вип. 14, кн. 2. — C. 238–246. — Бібліогр.: 8 назв.