1982
Канд. наук із
соц. комунікацій з 2013 р., викладач кафедри менеджменту соціально-культурної
діяльності.
Закінчила Харків.
держ. акад. культури у 2004 р. У ХДАК з 2010 р.
Кандидатська дисертація: Комунікативні
стратегії розвитку туристичної діяльності в регіоні.
2010
1.
До
проблеми формування стратегії розвитку туристичної галузі регіону в системі
соціальних комунікацій / О. В. Тишевська-Шапошник // Культурологія та
соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар.
наук. конф., 18–19 листоп. 2010 р. / М-во культури і туризму України, Харків.
держ. акад. культури, Акад. мистецтв України, Ін-т культурології, Упр. культури
і туризму Харків. облдержадмін. — Харків, 2010. — C. 234–236.
2011
2. До проблеми вивчення інституціональних
структур інформаційно-комунікаційного супроводу туристичної галузі / О. В. Тишевська-Шапошник
// Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали
всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 21–22 квіт. 2011 р. / М-во культури і туризму України, Харків. держ.
акад. культури, Акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків,
2011. — C. 41–42.
3. Рівень розробленості туристичної
діяльності як комунікаційного явища / О. В. Тишевська-Шапошник // Культурологія
та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали
міжнар. наук. конф., 8–9 груд. 2011 р. / М-во культури і туризму України,
Харків. держ. акад. культури, Акад. мистецтв України, Ін-т культурології, Упр.
культури і туризму Харків. облдержадмін. — Харків, 2011. —
C. 292–294.
4. Соціально-комунікативні процеси у сфері
туристичних послуг / О. В. Тишевська-Шапошник // Вісн. Харків. держ.
акад. культури : зб. наук. пр. / М-во культури України, Харків. держ.
акад. культури. — Харків, 2011. — Вип. 32. —
C. 223–230. — Бібліогр.: 9 назв.
2012
5. До проблеми вивчення
соціально-комунікативного супроводу туристичної діяльності / О. В. Тишевська-Шапошник // Культура та
інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет.
конф. молодих учених, 19–20 квіт. 2012 р. / М-во культури і туризму України,
Харків. держ. акад. культури, Акад. мистецтв України, Ін-т культурології, Упр.
культури і туризму Харків. облдержадмін. — Харків, 2012. —
C. 29–31.
6. До проблеми формування системи
комунікативних стратегій розвитку туристичної діяльності / О. В. Тишевська-Шапошник
// Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії
розвитку : матеріали міжнар. наук. конф. (22–23 листоп. 2012 р.) / М-во
культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури, Акад. мистецтв
України, Ін-т культурології, Упр. культури і туризму Харків.
облдержадмін. — Харків, 2012. — C. 280–281.
7. Інформаційне середовище як чинник
формування комунікативних стратегій розвитку туристичної діяльності / О. В. Тишевська-Шапошник
// Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. / М-во культури
України, Харків. держ. акад. культури. — Харків, 2012. — Вип. 37. — C. 216–224. — Бібліогр.: 12
назв.
8. Комунікативні стратегії як основа розвитку
туристичної діяльності / О. В. Тишевська-Шапошник // Вісн. Харків. держ.
акад. культури : зб. наук. пр. / М-во культури України, Харків. держ.
акад. культури. — Харків, 2012. — Вип. 35. —
C. 180–187. — Бібліогр.: 11 назв.
9. Теоретичні основи сучасного
соціально-комунікативного знання / Ольга Тишевська-Шапошник // Вісн.
Кн. палати. — 2012. — № 9. — C. 28–31. — Бібліогр.: 23
назви.
2013
10. Комунікативні стратегії розвитку
туристичної діяльності в регіоні : автореф. дис. ... канд. наук із соц.
комунікацій : [спец.] 27.00.01 «Теорія та історія соц. комунікацій»
/ Тишевська-Шапошник Ольга Володимирівна ; М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури. — Харків, 2013. — 19 с.
11.
Формування
позитивного туристичного іміджу харківського регіону в ЗМІ / Ольга
Тишевська-Шапошник // Вісн. Кн. палати. — 2013. — № 1. —
C. 28–30. — Бібліогр.: 12 назв.