1972
Доцент, канд.
філол. наук з 2009 р., д-р філол. наук з 2018 р., доцент
кафедри журналістики.
Закінчила Харків. держ.
ун-т у 1994 р. У ХДАК з 2007
р.
Кандидатська дисертація: Фразеосемантичне поле «життя/смерть»:
національні стереотипи та їх кореляції.
Докторська дисертація: Еволюція лінгвостилістики
рекламного дискурсу в мовному просторі України.
2013
- Іванова
І. Б. Соціокультурні засади лінгводидактичного підходу до навчання мов у вищих
навчальних закладах України / Іванова І. Б. // Сучасні засоби навчання
іноземних мов у вищих навчальних закладах : міжвуз. наук.-практ. семінар, 31 січ. 2013 р. / М-во освіти і науки
України, Нац. ун-т «Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого», Каф. інозем.
мов. — Харків, 2013. — C. 36–38.
2014
- Иванова И. Б. Проблемы и перспективы
лингвистических исследований рекламы / Иванова Ирина Борисовна // Austrian
Journal of Humanities and Social Sciences. — 2014. — № 1, Vol. 1. — C. 95–98. — Библиогр.: 5 назв.
- Иванова И. Б. Устное народное творчество
как первооснова рекламного слова / Иванова Ирина Борисовна // Научная
дискуссия: вопросы филологии, искусствоведения и культурологии : сб. ст. по
материалам ХХ междунар. заоч. науч.-практ. конф. / Междунар. центр науки и
образования. — М., 2014. — № 1. — C. 87–91. — Библиогр.: 7 назв.
- Іванова І. Б. Білінгвізм та його вплив на
мотивацію: вивчення іноземних мов студентами спеціальності реклама та PR / Іванова
І. Б. // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та
методичні перспективи : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2014
р. / М-во освіти і науки України, Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, Каф.
інозем. мов. — Харків, 2014. — C. 77–79. — Бібліогр.: 1 назва.
- Іванова І. Б. Жанрова палітра
південноукраїнської реклами (на матеріалі рекламних текстів першої половини ХХ
ст.) / І. Б. Іванова // Актуальні проблеми прикладної лінгвістики : зб. наук.
пр. / М-во освіти і науки України, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, Філол.
ф-т. — Одеса, 2014. — Вип. 1. — C. 205–209. — Бібліогр.: 9 назв.
- Іванова І. Б. Лінгвокультурологічні
аспекти дослідження стереотипів / І. Б. Іванова // Культура України : зб. наук.
пр. / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури. — Харків, 2014. —
Вип. 47. — C. 130–138. — Бібліогр.: 8 назв.
- Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект
дослідження сучасної української реклами / Іванова Ірина Борисівна
// Мова. — 2014. — № 22. — C. 45–47. — Бібліогр.: 8 назв.
- Іванова І. Б. Мова і стиль у зовнішній
рекламі України (кінець ХІХ — початок ХХ ст.) / І. Б. Іванова // Вісн. Донец.
ун-ту. Серія Б: Гуманітарні науки. — 2014. — №1/2. — C. 115–119. — Бібліогр.: 7
назв.
- Іванова І. Б. Модельна мовна особистість у
сучасній українській рекламі / Іванова І. Б. // Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту
ім. М. П. Драгоманова. Серія 8, Філологічні науки (мовознавство і
літературознавство). — Київ, 2014. — Вип. 5 : До 200-річчя від дня
народження Тараса Григоровича Шевченка та 25-річчя кафедри стилістики
української мови. — C. 163–167. — Бібліогр.: 7 назв.
- Іванова І. Б. Ораторське мистецтво як
чинник лінгводидактичних настанов у соціокультурному просторі сучасної України
/ І. Б. Іванова, Н. В. Канонихіна, О. С. Харамурза // Культура України :
зб. наук. пр. / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури. — Харків,
2014. — Вип. 45. — C. 42–47. — Бібліогр.: 5 назв.
- Іванова І. Б. Рекламний дискурс в мовному
просторі України (кінець ХІХ — початок ХХ ст.) / Іванова Ірина // Ucrainica
VI. Současná ukrajinistika : Problémy jazyka, literatury a kultury : Sbornik vědeckých ćlánku z mezinárodní konf. «VI. olomoucké sympozium ukrajinistu střední a východni Evropy» Olomouc 21.–23.8.2014 / Acta Universitatis Palackianae Olomucensis,
Facultas Philosophica. — Olomouc, 2014. — C. 128–131. — Бібліогр.: 4 назви.
- Іванова І. Б. Стиль і стилізація в
сучасній українській рекламі / Ірина Іванова // Slavica Nitriensia. — 2014. — Roč. 3, № 2. — C. 50–58. — Бібліогр.: 11 назв.
- Іванова І. Б. Шевченкове слово в
українській рекламній творчості / Ірина Іванова // Дивослово. — 2014. — № 10. — C.
43–46.
2015
- Іванова І. Б. Дискурс, текст, стиль:
модель лінгвістичного дослідження реклами / Іванова І. Б. // Наук. зап. Бердян.
держ. пед. ун-ту. [Серія]: Філологічні науки : [зб. наук. ст.]. — Бердянськ,
2015. — Вип. 5. — C. 33–40. — Бібліогр.: 11 назв.
- Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект
дослідження сучасної української реклами / Ірина Іванова // Українське
мовознавство : міжвідом. наук. зб. / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. —
[Київ], 2015. — Вип. 45/1. — C. 124–129. — Бібліогр.: 8 назв.
- Іванова І. Б. Соціолінгвістичний вимір
рекламного дискурсу / Ірина Іванова // Мова і суспільство : зб. наук. пр. / Львів.
нац. ун-т ім. Івана Франка. — Львів, 2015. — Вип. 6. — C. 110–113. — Бібліогр.:
7 назв.
- Іванова І. Б. Українська протореклама:
витоки, сутність і форми / Іванова І. Б. // Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія
9, Сучасні тенденції розвитку мов. — Київ, 2015. — Вип. 12. — C. 78–82. —
Бібліогр.: 12 назв.
- Іванова І. Б. Українська радянська реклама
у часи культу особистості та хрущовської відлиги : лінгвостилістичний аспект / І. Б. Іванова
// Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 10, Проблеми
граматики і лексикології української мови. — Київ, 2015. — Вип. 12. — C. 210–213.
— Бібліогр.: 4 назви.
- Риторика : програма та навч.-метод.
матеріали до курсу для студентів 3-го курсу напряму «Менеджмент соціокультур. діяльності»
/ М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Каф. менеджменту
соц.-культур. діяльності ; [уклад. І. Б. Іванова]. — Харків : ХДАК, 2015. — 34 с.
- Теорія і практика мовленнєвої комунікації :
програма та навч.-метод. матеріали до курсу для студентів 2-го курсу напряму «Менеджмент
соціокультур. діяльності» / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури, Каф. менеджменту соц.-культур. діяльності ; [уклад. І. Б. Іванова]. —
Харків : ХДАК, 2015. — 22 с.
2016
- Діомідова О. Волонтерський рух як основа
морально-етичного та патріотичного виховання студентів / Діомідова О.,
Іванова І. // Формування сучасної особистості: вплив освітніх,
філософсько-культурних та економічних процесів = The Formation of Modern
Person: Impact of Educational, Philosophical, Cultural and Economic Processes :
матеріали Міжнар. наук.-практ. семінару, 8–11 лют. 2016 р., м. Кошице,
Словаччина / Всеукр. спілка вчених економістів [та ін.]. — Київ, 2016. —
C. 20–23. — Бібліогр.: 3 назви.
- Іванова І. Б. Історія української реклами:
мовностилістичний аспект : монографія / І. Б. Іванова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П.
Драгоманова. — Харків : Юрайт, 2016. — 371 с. — Бібліогр.: с. 333–371.
- Іванова І. Б. Модель мовної особистості в
сучасній українській рекламі / Іванова Ірина, Денискіна Ганна // Ucrainica VII : Současná
ukrajinistika : Problémy jazyka, literatury a kultury : sb. přispevků z mezinárodní konf. VIII. olomouské sympozium
ukrajinistů střední a východní Evropy,
Olomouc, 25.–27.8.2016 / Univerzita Palackeho v Olomouci, Acta universitatis
Palackianae Olomucensis Facultas Philosophica. — Olomouc, 2016. — C. 265–272. —
Бібліогр.: 9 назв.
- Іванова І. Б. Проблеми визначення
рекламних жанрів та функціонально-стилістичного статусу рекламного тексту / Ірина
Іванова // Українське мовознавство : міжвідом. наук. зб. / Київ. нац. ун-т ім.
Тараса Шевченка. — Київ, 2016. — Вип. 46/2. — C. 54–59. —
Бібліогр.: 14 назв.
- Риторика
й спічрайтинг [Електронний ресурс] : програма навч. дисципліни підгот.
студентів 3 курсу зі спец. «Менеджмент соціокультур. діяльності» / М-во
культури України, Харків. держ. акад. культури ; [розроб. І. Б. Іванова]. — Харків : ХДАК, 2016. —
11 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html. — Назва
з екрана.
2017
- Іванова
І. Б. Журналістика і реклама в сучасній Україні: лінгвокомунікативний аспект / Ірина
Іванова // Українське мовознавство : міжвідом. наук. зб. / Київ. нац. ун-т
ім. Тараса Шевченка. — Київ, 2017. — Вип. 47/2. — C. 25–29. — Бібліогр.: 8
назв.
- Іванова
І. Б. Модель мовної особистості в українськомовній рекламі ХХІ століття / Ірина
Іванова // Intercultural Communication. — 2017. — Vol. 1/2. — C. 88–96. —
Бібліогр.: 10 назв.
- Іванова
І. Б. Радянська рекламна журналістика в Україні: системність та ідеологічні
константи / Ірина Іванова // Вісн. Львів. ун-ту. Серія: Журналістика : зб.
наук. пр. — Львів, 2017. — Вип. 42. — C. 121–125. — Бібліогр.: 6 назв.
- Іванова
І. Б. Українська радянська журналістика і мова реклами: 20–60-ті рр. ХХ ст. / Ірина
Іванова // Вісн. Львів. ун-ту. Серія
філологічна : зб. наук. пр. — Львів, 2017. — Вип. 64, ч. 2. — C. 376–382. —
Бібліогр.: 7 назв.
- Іванова
І. Б. Українськомовна реклама в Україні (кінець ХІХ — початок ХХ ст.) / Іванова
І. Б. // Молодий вчений. — 2017. — № 2. — C. 383–386. — Бібліогр.: 9 назв.
- Навчально-ознайомлювальна
практика з журналістики [Електронний ресурс] : програма та навч.-метод.
матеріали до курсу «Навч.-ознайомлюв. практика з журналістики» для студентів 1
курсу зі спец. «Журналістика» / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури, Каф. менеджменту соц.-культур. діяльності ; [уклад. І. Б. Іванова]. —
Харків : ХДАК, 2017. — 18 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
2018
- Іванова
І. Б. Еволюція лінгвостилістики рекламного дискурсу в мовному просторі України
: автореф. дис. ... д-ра філол. наук : [спец.] 10.02.01 «Укр. мова» / Іванова
Ірина Борисівна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса
Шевченка. — Київ, 2018. — 37 с.
- Іванова
І. Б. Медіаілюзія: стилістичні маркери в сучасному рекламному тексті (на
матеріалі текстів болгарської і української реклами) / Ірина Іванова // Українське
мовознавство : міжвід. наук. зб. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т
ім. Тараса Шевченка. — Київ, 2018. — Вип. 2. — C. 44–49. — Бібліогр.: 9 назв.
- Риторика
[Електронний ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. рівень перший
(бакалавр.) галузь знань 06 «Журналістика», спец. 061 «Медіа-менеджмент», ф-т
культурології / Харків. держ. акад. культури, Ф-т культурології, Каф.
журналістики ; [розроб. І. Б. Іванова]. — Харків : ХДАК, 2018. — 8 с. — Режим
доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html. — Назва з екрана.
- Риторика
і спічрайтинг [Електронний ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт.
рівень перший (бакалавр.), галузь знань 0303 «Журналістика та інформація»,
спец. 6.030302 «Реклама і зв’язки з громадськістю (за видами діяльності)», ф-т культурології
/ Харків. держ. акад. культури, Ф-т культурології, Каф. журналістики ;
[розроб. І. Б. Іванова]. — Харків : ХДАК, 2018. — 8 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Ivanova
I. Advertisement and journalism: interaction in the modern media space / Iryna
Ivanova., Olena Leptuga, Oksana Babaeva // Média a vzdělávání 2018 : sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference / Časopis Media4u Magazine, Katedra didaktiky ekonomických předmětů, Fakulta financí a účetnictví, Vysoká škola ekonomická v Praze, Katedra UNESCO Filosofie lidske komunikace, Charkovská národní technická
zemědělská univerzita jm. Petra Vasylenka. — Praha, 2018. — P. 80–81. — Bibliogr.: 3 name.
|
|
Електронна бібліотека «Культура України»

|