1989
Ст. лаборант кафедри менеджменту соціально-культурної діяльності.
Закінчив Харків. держ. акад. культури у 2011 р.
У ХДАК з 2012 по
2015 рр.
2014
- Мантула
Б. А. Бренд в умовах глобалізму і мультиглобалізму / Б. А. Мантула // Філософія
в сучасному світі : матеріали міського міжвуз. наук.-практ. семінару, 20–21
листоп. 2014 р. : філос. читання, присвяч. Всесвіт. дню філософії та 360-річчю
міста Харкова / М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т «Харків. політехн.
ін-т» [та ін.]. — Харків, 2014. — C. 77–78.
- Мантула Б. А. Брендинг як сучасний прояв
ігрової діяльності / Мантула Б. А. // Гуманітарний часопис : зб. наук. пр. /
М-во освіти і науки України, Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського. —
Харків, 2014. — № 4. — C. 90–95. — Бібліогр.: 12 назв.
- Мантула Б. А. Фірмовий стиль як інструмент
реалізації брендингових стратегій / Мантула Богдан Анатолійович // Реклама як художньо-комунікативні практики : міжнар.
наук.-практ. конф., 27 берез. 2014 р. : [зб. матеріалів] / М-во
освіти і науки України [та ін.]. — Харків, 2014. — C. 80.
- Mantula B. Brand as a means of
self-actualization / Mantula B., Procenko A. // Science and Education a New
Dimension. Humanities and Social Sciences. — 2014. — II (4), Iss. 23. — P. 98–100. — Bibliogr.: 8 name.
2015
- Мантула Б. А. Бренд як сучасний засіб
комунікації / Мантула Б. А. // Людина, культура, техніка в новому тисячолітті :
матеріали XVI Міжнар. наук.-практ. конф., 21–22 квіт. 2015 р. / М-во освіти і
науки України, Голов. упр. освіти і науки Харків. облдержадмін., Нац. аерокосм.
ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харків. авіац. ін-т». — Харків, 2015. — C. 61–62.
- Мантула Б. А. Особистісне брендування як
процес створення позитивного іміджу / Б. А. Мантула // Гілея : наук. вісн.
/ Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, ВГО Укр. акад. наук. — Київ, 2015. —
Вип. 92. — C. 203–205. — Бібліогр.: 10 назв.