1967
Доцент, канд. соціол. наук з 1996 р., доцент кафедри менеджменту культури та соціальних технологій.
Закінчив Харків. держ. ун-т у
1992 р. У ХДАК з 2006 р.
Кандидатська дисертація:
Інформаційне забезпечення інституціоналізації
соціально-економічних процесів.
2014
- Афенченко
Г. В. Вплив масової комунікації на економічну поведінку / Г. В. Афенченко // Дослідження
та оптимізація економічних процесів : «Оптимум – 2014» : тр. Х Міжнар.
наук.-практ. конф., 2–4 груд. 2014 р. / М-во освіти і науки України,
Навч.-метод. комісія з економіки та підприємництва МОН [та ін.]. — Харків,
2014. — C. 261–266. — Бібліогр.: 3 назви.
- Лубенець
С. В. Проблеми формування психологічних якостей фахівців у сфері фінансових
інвестицій / С. В. Лубенець, О. М. Харцій, Г. В. Афенченко //
Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. — Харків, 2014. — Вип. 45. —
C. 275–282. — Бібліогр.: 5 назв.
2015
- Афенченко
Г. В. Аномія як соціально-культурний феномен / Г. В. Афенченко, Н. В.
Шумлянська // Вісн. Харків. держ. акад. культури. Серія: Соціальні комунікації
: зб. наук. пр. — Харків, 2015. — Вип. 46. — C. 103–112. — Бібліогр.: 8
назв.
- Афенченко
Г. В. Використання баз даних у діяльності бібліотеки / Г. В. Афенченко, С. В.
Лубенець // Культурологія та соціальні
комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф.
(26–27 листоп. 2015 р.) / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури,
Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2015. — C. 169–170.
- Афенченко
Г. В. Прекаріат як аномійний клас / Г. В. Афенченко, С. В. Лубенець // Вісн.
Харків. держ. акад. культури. Серія: Соціальні комунікації : зб. наук. пр. —
Харків, 2015. — Вип. 47. — C. 213–224. — Бібліогр.: 12 назв.
2016
- Афенченко
Г. В. Екологічний туризм як форма міжкультурної взаємодії / Г. В. Афенченко, Н.
В. Шумлянська // Культурологія та
соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук.
конф. (24–25 листоп. 2016 р.) / М-во культури України, Харків. держ.
акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків,
2016. — C. 47–48.
- Афенченко
Г. В. Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи
розвитку в туризмі / Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська // Вісн. Харків. нац.
ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка.
Країнознавство. Туризм : [зб. наук. пр.]. — Харків, 2016. — Вип. 5. — C. 134–137.
— Бібліогр.: 9 назв.
2017
- Афенченко
Г. В. Івент-маркетинг: генерування смислів / Афенченко Г. В., Шумлянська Н. В.
// Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: туризм,
людиномірність, партнерство, кооперація : матеріали ІІ Всеукр.
наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 14 груд. 2017 р.) / Полтав. ун-т
економіки і торгівлі, М-во екон. розвитку і торгівлі України, М-во аграр.
політики та продовольства України. — Полтава, 2017. — C. 3–5.
- Афенченко
Г. В. Напрями дослідження процесів взаємодії культур / Г. В. Афенченко, Н. В.
Шумлянська // Культурологія та соціальні
комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф.
(23–24 листоп. 2017 р.) / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2017. — C.
283–284.
2018
- Афенченко
Г. В. Дослідження культури в теорії і практиці економічної діяльності /
Афенченко Г. В., Шумлянська Н. В. // Дослідження та оптимізація економічних
процесів : «Оптимум – 2018» : тр. XIV Міжнар. наук.-практ. конф., 5–7 груд.
2018 р. / М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т»
[та ін.]. — Харків, 2018. — C. 76–78.
- Афенченко
Г. В. Культура як фактор реформування інституціональної структури суспільства / Г. В. Афенченко
// Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку :
матеріали міжнар. наук. конф. (22–23 листоп. 2018 р.) / М-во освіти і науки
України, М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.
мистецтв України. — Харків, 2018. — C. 60–62.
- Інтегровані
маркетингові комунікації в соціокультурній сфері [Електронний ресурс] : робоча
програма навч. дисципліни, освіт. програма «Медіа-менеджмент»,
галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», ф-т культурології / М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб.
Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 9 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Інтегровані маркетингові комунікації в
соціокультурній сфері [Електронний ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. рівень перший (бакалавр.),
галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», 6.030302 «Реклама і зв’язки з громадськістю» (за
видами діяльності), ф-т культурології / Харків. держ. акад. культури, Каф.
менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб. Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2017/2018. — 9 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Конкурентний маркетинг [Електронний
ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. програма «Менеджмент
соціокультур. проектів», галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», ф-т культурології / М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб.
Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 10 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Маркетинг в соціокультурній діяльності
(основи маркетинга та маркетингові комунікації у соціокультурній сфері)
[Електронний ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. рівень перший
(бакалавр.), галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», ф-т культурології / Харків. держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц. технологій
; [розроб. Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2017/2018. — 14 с. — Режим
доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html. — Назва з екрана.
- Методи соціальних досліджень [Електронний
ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. програма «Менеджмент
соціокультур. проектів», галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», ф-т культурології / М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб.
Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 9 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Основи маркетингу та маркетингові
комунікації у соціокультурній сфері [Електронний ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. програма «Менеджмент
культури та соц. маркетинг», галузь знань 02 «Культура і мистецтво»,
спец. 028 «Менеджмент соціокультур. діяльності», ф-т культурології / М-во
культури України, Харків. держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та
соц. технологій ; [розроб. Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 10 с. —
Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html. — Назва з екрана.
- Основи маркетингу та маркетингові
комунікації у соціокультурній сфері [Електронний ресурс] : робоча програма
навч. дисципліни, освіт. програма «Реклама та зв’язки з громадськістю у
соціокультур. сфері», галузь знань 06 «Журналістика», спец. 061 «Журналістика»,
ф-т культурології / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Каф.
менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб. Г. В. Афенченко]. — Харків :
ХДАК, 2018. — 10 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Соціологія громадської думки [Електронний
ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. програма «Менеджмент
культури та соц. маркетинг», галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», ф-т культурології / М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб.
Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 12 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Соціологія громадської думки [Електронний
ресурс] : робоча програма навч. дисципліни, освіт. програма «Реклама та зв’язки з громадськістю у соціокультур.
сфері», галузь знань 06 «Журналістика», спец. 061 «Журналістика», ф-т
культурології / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Каф.
менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб. Г. В. Афенченко]. — Харків :
ХДАК, 2018. — 10 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
- Теорія реклами та PR [Електронний ресурс]
: робоча програма навч. дисципліни, освіт. рівень перший (бакалавр.), галузь
знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент соціокультур. діяльності»,
6.030302 «Реклама і зв’язки з громадськістю» (за видами діяльності), ф-т
культурології / Харків. держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц.
технологій ; [розроб. Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 12 с. — Режим
доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html. — Назва з екрана.
- Теорія та практика організації зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс]
: робоча програма навч. дисципліни, освіт. програма «Менеджмент культури та
соц. маркетинг», галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спец. 028 «Менеджмент
соціокультур. діяльності», ф-т культурології / М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури, Каф. менеджменту культури та соц. технологій ; [розроб.
Г. В. Афенченко]. — Харків : ХДАК, 2018. — 11 с. — Режим доступу: http://lib-hdak.in.ua/electronic-catalog.html.
— Назва з екрана.
|
|
Електронна бібліотека «Культура України»

|