1976
Доцент, канд.
пед. наук з 2006 р., д-р наук із соц. комунікацій з 2018 р., доцент кафедри інформаційної,
бібліотечної та архівної справи.
Закінчила Харків. держ. акад. культури в 1998 р. У ХДАК з 1998 р.
Кандидатська дисертація: Бібліотечна селекція документів
в умовах інформатизації.
Докторська дисертація: Рекламна комунікація в книжковій галузі: теоретико-методологічний
аспект.
2014
- Булах
Т. Д. Інноваційні технології в організації збуту видавничої продукції та послуг
/ Тетяна Булах // Вісн. Кн. палати. — 2014. — № 10. — C. 6–9. — Бібліогр.: 20
назв.
- Булах Т. Д. Інтерактивні методи навчання в
курсі «Психологія продажу в книжковій галузі» / Т. Д. Булах // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб.
наук. пр. — Харків, 2014. — Вип. 42. — C. 138–147. — Бібліогр.: 7 назв.
- Булах Т. Д. Підтримка читання як запорука
розвитку книжкового бізнесу: сучасний вітчизняний та зарубіжний досвід / Тетяна
Булах // Вісн. Львів. ун-ту. Серія: Книгознавство, бібліотекознавство та
інформаційні технології : [зб. наук. пр.]. — Львів, 2014. — Вип. 8. —
C. 312–317.
- Булах Т. Д. Система засобів рекламування
видавничої продукції / Т. Д. Булах // Культура та інформаційне суспільство ХХІ
століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 24–25 квіт.
2014 р. / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.
мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2014. — C. 221–222.
2015
- Булах Т. Д. Електронний мерчандайзинг:
сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Тетяна
Булах // Вісн. Кн. палати. — 2015. — № 5. — C. 3–7. — Бібліогр.: 11 назв.
- Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій
галузі : навч. посіб. / Т. Д. Булах ; М-во культури України, Харків. держ.
акад. культури. — Харків : Лідер, 2015. — 215 с. — Бібліогр.: с. 183–190.
- Булах Т. Д. Роль нейромаркетингових досліджень
у збільшенні обсягів продажу книжкової продукції / Т. Д. Булах
// Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку :
матеріали міжнар. наук. конф. (26–27 листоп. 2015 р.) / М-во культури України,
Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології.
— Харків, 2015. — C. 142–144.
- Булах Т. Д. Роль нейромаркетинговых
исследований в увеличении сбыта книжной продукции / Т. Д. Булах
// Берковские чтения – 2015. Книжная культура в контексте международных
контактов : материалы Междунар. науч. конф., Минск, 26–27 мая 2015 г. / Междунар. ассоц.
академий наук, Совет по книгоизд. [и др.]. — Минск ; М., 2015. — C. 76–80.
- Булах Т. Д. Роль психології продажу в
реалізації книжкової продукції / Т. Д. Булах // Культура та інформаційне
суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих
учених, 22–23 квіт. 2015 р. / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2015. — C.
200–201.
- Булах Т. Д. Складові електронного
мерчандайзингу: загальна характеристика / Булах Т. Д. // Людина, культура,
техніка в новому тисячолітті : матеріали XVI Міжнар. наук.-практ. конф., 21–22
квіт. 2015 р. / М-во освіти і науки України, Голов. упр. освіти і науки Харків.
облдержадмін., Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харків.
авіац. ін-т». — Харків, 2015. — C. 38–39.
- Основи науково-дослідницької роботи :
програма та навч.-метод. матеріали до курсу для студентів напряму «Книгознавство,
бібліотекознавство і бібліогр.» / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури, Каф. документознавства та книгознавства ; [уклад.
Т. Д. Булах]. — Харків : ХДАК, 2015. — 30 с.
2016
- Булах Т. Д. Відмітні ознаки торговельної
книжкової рекламної комунікації / Т. Д. Булах // Культурологія та соціальні
комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф.
(24–25 листоп. 2016 р.) / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2016. — C.
123–126.
- Булах Т. Д. Заходи з популяризації
читання: загальна характеристика / Тетяна Булах // Вісн. Кн. палати. — 2016. —
№ 2. — C. 46–48. — Бібліогр.: 12 назв.
- Булах Т. Д. Місце реклами в системі
соціальних комунікацій / Т. Д. Булах // Культура та інформаційне суспільство
ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 21–22
квіт. 2016 р. / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.
мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2016. — C. 322–323.
- Булах Т. Д. Основні етапи розвитку
рекламної комунікації в книжковій галузі / Т. Д. Булах // Science and Education
a New Dimension. Humanities and Social
Sciences. — 2016. — Iss. 89, № 4. — C. 15–19. — Бібліогр.: 11 назв.
- Булах Т. Д. Специфічні властивості
рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Тетяна
Булах // Вісн. Кн. палати. — 2016. — № 6. — C. 33–37. — Бібліогр.: 9 назв.
- Булах Т. Д. Теоретичне осмислення
рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах
// Вісн. Харків. держ. акад. культури. Серія: Соціальні комунікації : зб. наук.
пр. — Харків, 2016. — Вип. 48. — C. 19–33. — Бібліогр.: 34 назви.
- Булах Т. Д. Теоретичне осмислення феномену
реклами як засобу соціальних комунікацій / Тетяна Булах // Вісн. Кн.
палати. — 2016. — № 5. — C. 41–44. — Бібліогр.: 13 назв.
2017
- Булах Т. Д. Закономірності розвитку
рекламної комунікації в галузі книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах
// Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр.
наук.-теорет. конф. молодих учених, 20–21 квіт. 2017 р. / М-во культури
України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т
культурології. — Харків, 2017. — C. 237–238.
- Булах Т. Д. Особенности рекламной
коммуникации в книготорговой отрасли / Т. Д. Булах // Paradigmata
poznáni. — 2017. — № 1. — C.
53–57. — Библиогр.: 5 назв.
- Булах Т. Д. Рекламна комунікація в
книжковій галузі : монографія / Т. Д. Булах ; М-во культури України, Харків.
держ. акад. культури. — Харків : ХДАК, 2017. — 231 с. — Бібліогр.: с. 202–231.
- Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна
складова діяльності бібліотек / Т. Д. Булах // Science and Education a New
Dimension. Humanities and Social Sciences. — 2017. — Vol. 19,
Iss. 1. — C. 36–40. — Бібліогр.: 9 назв.
- Булах Т. Д. Специфіка рекламної
комунікації у видавничій сфері / Т. Д. Булах // Вісн. Харків. держ. акад.
культури. Серія: Соціальні комунікації : зб. наук. пр. / М-во культури України,
Харків. держ. акад. культури. — Харків, 2017. — Вип. 50. — C. 308–320. —
Бібліогр. : 8 назв.
- Булах Т. Д. Стратегии развития
рекламно-коммуникативной сферы книжной отрасли / Т. Д. Булах // Paradigmata
poznáni. — 2017. — № 2. — C.
45–50. — Библиогр.: 5 назв.
- Булах Т. Д. Стратегические направления
развития рекламной коммуникации в книжной отрасли / Т. Д. Булах // Культура.
Наука. Творчество : XI Междунар. науч.-практ. конф. (Минск, 4 мая 2017 г.) : сб. науч. ст. /
М-во культуры Республики Беларусь, Белорус. гос. ун-т культуры и искусств,
Белорус. гос. акад. музыки, Белорус. гос. акад. искусств. — Минск, 2017. — C.
103–108. — Библиогр.: 5 назв.
2018
- Булах Т. Д. Рекламна
комунікація в книжковій галузі: теоретико-методологічний аспект : автореф. дис.
... д-ра наук із соц. комунікацій : [спец.] 27.00.03 «Книгознавство,
бібліотекознавство, бібліографознавство» / Булах Тетяна Дмитрівна ; М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури. — Харків, 2018. — 36 с.
|
|
Електронна бібліотека «Культура України»

|