1989
Ст. лаборант каф. менеджменту соціально-культурної діяльності.
Закінчив Харків. держ. акад. культури у 2011 р.
У ХДАК з 2012 р.
2011
1.
Брендинг
как один из факторов стратегического планирования
/ Б. А. Мантула // Культура та інформаційне суспільство ХХІ
століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 21–22
квіт. 2011 р. / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури,
Акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2011. —
C. 52.
2.
Осмысление
феномена бренда как атрибут современного экономико-предпринимательского и
социально-коммуникативного пространства / Мантула Б. А.
// Гуманітар. часопис : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України,
Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харків. авіац. ін-т». — Харків,
2011. — № 3. — C. 100–104. — Библиогр.: 11 назв.
2012
3.
Брендинг
як атрибут та ідеопростір сучасних культурних трансформацій
/ Б. А. Мантула // Культура та інформаційне суспільство ХХІ
століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 19–20
квіт. 2012 р. / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури,
Акад. мистецтв України, Ін-т культурології, Упр. культури і туризму Харків.
облдержадмін. — Харків, 2012. — C. 28–29.
4.
Транскультура
як сучасний етап культурного розвитку / Мантула Б. А. // Людина,
культура, техніка в новому тисячолітті : матеріали ХIІІ міжнар.
наук.-практ. конф., 20–21 верес. 2012 р. / М-во освіти і науки України, Голов.
упр. освіти і науки Харків. облдержадмін., Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського
«Харків. авіац. ін-т». — Харків, 2012. — C. 17–18.
2013
5.
Брендинг
як атрибут культурних трансформацій / Б. А. Мантула // Культура
України : зб. наук. пр. / М-во культури України, Харків. держ. акад.
культури. — Харків, 2013. — Вип. 40. — C. 62–67. —
Бібліогр.: 12 назв.
6.
Краса
— гламур як детермінанти феномену реклами / Л. Васильєва, Б. Мантула
// Гілея. [Сер.] Історичні науки. Філософські науки. Політичні
науки : наук. вісн. : [зб. наук. пр.] / Нац. пед. ун-т ім. М. П.
Драгоманова, Укр. Акад. Наук. — Київ, 2013. — Вип. 73 (№ 6). —
C. 260–262. — Бібліогр.: 16 назв.
7.
Осмысление
феноменов «брендинга» и «брендирования» в философско-коммуникативном
пространстве / Мантула Б. А. // Гуманітар. часопис : зб. наук.
пр. / М-во освіти і науки України, Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського
«Харків. авіац. ін-т». — Харків, 2013. — № 2. —
C. 134–138. — Библиогр.: 15 назв.